Echostar DVB-2000 problemen ...

P

Piet Paniek

Ik ben in het bezit van een Echostar DVB-2000 ontvanger. Via het menu kom ik de volgende technische gegevens tegen: Versie 9, Fabrikant Samsung, Type 0, Patchrun 0.

Alles werkt goed, behalve de Spaans-talige "cultuurzenders" kan ik helaas niet ontvangen. Mogelijk heb ik de nieuwe firmware-versie ontvangen, beter bekend als Firmware 20 bij de Strong ontvangers. Weet iemand hoe ik mijn cursus Spaans weer kan oppakken??

 
Ik heb je post even gemoved, volgens mij moet het een dvb200 en niet een 2000 zijn, maar dit hoort in elk geval niet in het nieuws en info forum thuis.

 
Misschien een beetje off-topic maar er moet toch wel iets van mijn lever. In verschillende threads zie je verwarring ontstaan omdat mensen niet de moeite doen om iets JUIST te noteren. Waarschijnlijk met in hun achterhoofd "iedereen weet wel wat ik bedoel". Ik schrijf dit omdat ik het gevoel krijg dat dit een algemene trend wordt in onze maatschappij. Zelfs in kranten krijg je heel wat foutieve informatie voorgeschoteld omdat blijkbaar journalisten ook al redeneren van "als 't ongeveer klopt is het al ruim voldoende"

Ik hoop dat mijn reply niet betuttelend overkomt of beledigend maar ik meen dat het een kleine moeite is (waarmee je jezelf én anderen een plezier doet)om iets juist te noteren.

Groeten aan iedereen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan