Edit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BiG_G

Er staat onderin dat ik mijn posts mag editten, in de faq staat dat ik dan de edit knop moet gebruiken.......



Maar kan iemand mij vertellen WAAR die edit knop dan is? :(

G
 
Links naast de quote knop.
Zie je hem daar niet dan? Zonee, dan moet er nog een instelling verkeerd staan.
 
Bij mij staat ie er ook heb er net nog gebruik van gemaakt.
 
Ik heb ff naar een posting van gister gekeken en die kan ik niet meer editten als ik dat zou willen..
 
Editten van tekst is mogelijk binnen 5 minuten nadat een bericht is gepost. Daarna kunnen alleen moderators en administrators de tekst nog editten.
 
Da's mooi, da's dan nog standaard zoals het een tijdje geleden is ingesteld.
Bij mij staat ie er ook heb er net nog gebruik van gemaakt.
Hieruit blijkt dat Eendenteam het bij het juiste eind heeft. Settings moeten dus goed staan.

Thanks voor het checken Eendenteam!
 
Ow, ja... vergeten...
die antie kinderachtige onzin regel... Indien niet binnen 5 min geedit, dan pech...


Nou, is goed... FREG!!!!!!!!!
 
Jou posting in de verkoop is op jou verzoek aangepast door mij, dat is geen probleem zie je een foutje, vraag het maar, als het binnen de perken valt dan wordt het verandert al dan niet in overleg.

Maar jij als boardgebruiker hier zou moeten weten dat dit al eens aan de orde is geweest, een tijd geleden stond de instelling verkeerd, en is toen bij toeval ontdekt, en daarna is deze op 5 minuten gezet, zoals het hoort.

Kijk iedereen krijgt de tijd om na te denken wat te zeggen, vragen of om ergens op te reageren...

Reageer je dan te impulsief, of zeg je iets verkeerd, dan heb je nog ruim de tijd om de boel te veranderen, kom je er nadien toch achter dat je actie verkeert was, dan tja kun je er op terug komen middels een excuus als je iets verkeerd hebt gezegd, of zoals nu richting mij, omdat je een "Typfoutje" hebt gemaakt in een posting van jou die je niet meer editten kon, maar wel graag verandert wilde hebben, en dan wordt hier uiteraard voor gezorgd. ;)

Verder wil ik nog zeggen om nu niet weer over de edittijd te beginnen, want dit is volgens mij in het verleden al genoeg besproken, en nu kan, en ga ik, nu als moderator dit niet proberen te veranderen, ik was voorheen allang gewend aan die 5 minuten, heeft me wel wat "bloed zweet en tranen " gekost, maar ook jij zult daar aan moeten wennen. ;)
 
Normaal gesproken is een edittijd van 5 minuten lang genoeg. Je het dan na het schrijven van een bericht nog even de tijd om wat aanpassingen te doen. Mochten die 5 minuten te kort zijn dan kun je via een moderator verzoeken een wijziging aan te brengen. Dat zal meestal niet tot problemen leiden. Is het zo dat door het editten na die 5 minuten de strekking van het bericht wordt veranderd en er is in dat draadje door anderen al gereageerd, dan kun je zelf een reply geven want dan is editten niet de juiste methode.

Natuurlijk kan worden gevraagd waarom 5 minuten en waarom b.v. geen 10 minuten. Die 5 minuten is gekozen omdat na het schrijven van een bericht sommigen hun eigen bericht nog eens doorlezen en dan (kleine) aanpassingen of zo willen doen. In dergelijke gevallen is 5 minuten ruim voldoende. Overigens in dergelijke gevallen adviseren wij om na het intikken van een bericht niet gelijk op de submit-knop te klikken maar eerst te klikken op de pre-view. Je kunt dan het bericht in zijn geheel nog eens doorlezen voordat het definitief wordt geplaatst.
 
Wow....







Even kijken, ik zie nergens in mijn post, nergens in dit topic dat ik deze belachelijke regel WEER ter discussie stel!
Ik edit NOOIT, ik was in dit topic waar ik jou, freg, een PM heb gestuurd 1 woordje heb laten verwijderen om de verkoop kans iets te doen stijgen. Ik was namelijk later geattendeerd door een vriend, en was deze regel (die dus NU wel ter discussie staat, echter NIET door mij) geheel vergeten.

Ik ben blij dat ik door jou, Freg, EN door Eendenteam wordt aangesproken mbt een regel die ik geheel was vergeten. Dat je bang bent dat er een kans is dat een discussie zou komen, simpel omdat dit het enige board in Nederland is waar men (ik bedoel nu de gebruikers) zich kinderachtig gedraagt, en dus deze idiote regel nodig acht, is te begrijpen, echter, jullie kennen me ondertussen....

Nogmaals: Ik vind dat dit een idiote regel is. Tot in het byzonder kinderachtig. Ik stel hem niet ter discussie, ik, als gebruiker accepteer de regels van het board. Ik was het alleen vergeten, omdat ik nooit edit!!!!! (Damn, freg en eendenteam, bestaan die ook nog?)

De enige reden dat ik nu zo fel reageer is simpel: Een moddereter en een supermoddereter die simpelweg niet lezen.....

Het spijt me zeer, maar jullie reactie vind ik ronduit belachelijk en overdreven!


G
 
Dat had ik nog niet eens gezien, freg...
Wat er in jouw titel staat...

Denk je dat ik een discussie start om jou het leven zuur te maken? Freg?

Dat treft me diep :(






Heel diep :(

G
 
@BIG_G

Wij hebben ook niet geschreven dat jij dit ter discussie stelt. We hebben simpelweg gereageerd op Sandokan zijn vraag. Toegegeven het ware beter geweest indien we de eerste reactie in dit draadje waren begonnen met: @Sandokan. Omdat we direct na Sandokan zijn vraag reageerden dachten we dat iedereen dat wel zou begrijpen.

De 2e reactie van ons betreft het ingaan op de reactie van BlackTiger die schrijft dat het staat zoals het een tijdje geleden is ingesteld. En dus gaan we in waarom het 5 minuten zijn. Ook deze reactie is direct na BlackTiger zijn reactie geschreven.

Ergo, we hebben wel goed gelezen.
 
@Eendeteam: Accoord. Dan 'so be it'. Ik voel(de) me zeer aangevallen.....
@Freg: Ik voel me nog steeds aangevallen ivm jouw title!

Dat ik mijn mening ventileer is alles behalve een oude discussie openen waar ik DUIDELIJK neerzet dat ik het volledig vergeten was...

Dit doet me echt zeer.... :(





G
 
BiG_G zei:
Ow, ja... vergeten...
die antie kinderachtige onzin regel... Indien niet binnen 5 min geedit, dan pech...


Nou, is goed... FREG!!!!!!!!!

@BiG_G om bovenstaande quote was mijn reactie, en blijkbaar vat niet iedereen deze regel hetzelfde op ( zoals hij geschreven staat, niet zoals de regel hier is... ), ik persoonlijk vindt het helemaal geen kinderachtige regel, want het heeft vaak weinig nut om een topic nog aan te passen als er niet op gereageerd wordt zoals men hoopte, beter is het dan om de topic nog eens onder de aandacht te brengen door er een reply bij te zetten, en de topic weer bovenaan te laten komen hier door, dit gaat met een edit niet, omdat je dan alleen tekst verandert en de topic op dezelfde plek blijft staan, en vaak dus niet opgemerkt wordt, dit is mijn gedachte over de edittijd, verder is al meer gezegd dat ipv editten in een posting waar een je nadien een foutje ziet, is het handig om eerst een preview te doen en je tekst en linkjes te bekijken.

Verder was dit helemaal geen aanval richting jou G, lezen doe ik normaal heel erg goed, tenminste dat probeer ik, en niet altijd wordt de tekst begrepen, of lees je wel eens ergens over, verder "no hard feelings"
 
Beetje overdreven reactie G?
die antie kinderachtige onzin regel... Indien niet binnen 5 min geedit, dan pech...
Hier spreekt duidelijk irritatie uit hetgeen in feite een reactie uitlokt.

Het is ook pure onzin om te stellen dat dit het enige board zou zijn waar deze regel van toepassing is, ik durf zelf te stellen dat er als je gaat vergelijken vrij weinig zijn die het open hebben zodat je altijd kunt editten.

Je was het vergeten oke, maarja, als je zo'n reactie plaatst in een "vergeten" stuk, vind ik het niet vreemd dat zowel moderator alsook supermoderator erop gaan reageren, mede vanwege het feit dat de zinsbouw ook nog slecht is, hij ook voor meerdere uitleg vatbaar kan zijn.

Je moet dus nu niet het broodje aap gaan leggen bij de mods, maar eens bij jezelf te rade gaan betreffende de wijze waarop je reageert c.q. opbouw daarvan want dat is mijns inziens de enige reden van de reacties.
Er was mijns inziens ook geen sprake van een aanval naar jou, alleen van wat meer uitleg omtrent die regel.
 
@BT:

Ik sta volledig achter elke letter die ik genoteerd heb. Net als dat ik via PM met freg e.e.a heb uitgesproken vind ik het nu (als ik zo vrij mag zijn) zeer ongepast dat jij je er nu mee gaat bemoeien. Zeker omdat mijn reactie relateerde naar de reacties van Eendeteam en Freg.
mi heb jij er in deze dus niets te maken en zou ik jou gehele post willen negeren, waare het niet dat je nu mijn zinsopbouw alszijnde slecht benoemt (wat je natuurlijk magdoen, daarnietvan). De zinsopbouw, de tekst elke letter is gekozen en daar sta ik achter. Het voordeel is dat je dan nihil hoeft te editen.....
Maar beticht me niet voor reactie uitlokkende berichtgeving. Ik denk dat ik me duidelijk genoeg heb geuit omtrend deze. (toen)

G

Om het duidelijk te stellen: deze discussie betreft niet jou, is allang uitgesproken en snap dus niet dat je je erin mengt.
 
Hierbij gaat er dus nu een "preventief" slot op, daar dit op iets uit gaat lopen wat we niet willen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan