Jou posting in de verkoop is op jou verzoek aangepast door mij, dat is geen probleem zie je een foutje, vraag het maar, als het binnen de perken valt dan wordt het verandert al dan niet in overleg.
Maar jij als boardgebruiker hier zou moeten weten dat dit al eens aan de orde is geweest, een tijd geleden stond de instelling verkeerd, en is toen bij toeval ontdekt, en daarna is deze op 5 minuten gezet, zoals het hoort.
Kijk iedereen krijgt de tijd om na te denken wat te zeggen, vragen of om ergens op te reageren...
Reageer je dan te impulsief, of zeg je iets verkeerd, dan heb je nog ruim de tijd om de boel te veranderen, kom je er nadien toch achter dat je actie verkeert was, dan tja kun je er op terug komen middels een excuus als je iets verkeerd hebt gezegd, of zoals nu richting mij, omdat je een "Typfoutje" hebt gemaakt in een posting van jou die je niet meer editten kon, maar wel graag verandert wilde hebben, en dan wordt hier uiteraard voor gezorgd.
Verder wil ik nog zeggen om nu niet weer over de edittijd te beginnen, want dit is volgens mij in het verleden al genoeg besproken, en nu kan, en ga ik, nu als moderator dit niet proberen te veranderen, ik was voorheen allang gewend aan die 5 minuten, heeft me wel wat "bloed zweet en tranen " gekost, maar ook jij zult daar aan moeten wennen.