editten newcamd

M

musli

ik heb de hydra zeus image met newcamd 5.25
ik heb de newcamd s start eringezet
maar waar kan ik dit bewerken
als ik op oke druk krijg ik steeds de melding ;sorry ,softcamsettings kan not be edited at this thime
@BT bedankt in iedergeval maar met radegast weet ik ook niet hoe ik een server moet opzetten dus ik denk dat ik me beter kan toeleggen op newcamd omdat ik denk dat deze emu vaker gebruikt word maar jouw uitleg is in iedergeval perfect ;mijn dank daarvoor
als ik in de toekomst nog wat wil weten kom ik weer te raden bij jouw
mannen alle info is welkom
voor zoals server en client
en om de regels te respecteren
musli@freemail.nl
 
Hoi,

die melding krijg ik ook, ben dus ook geintreseerd in hoe je hier in de settings kunt komen.
 
Je moet met FTP via de computer de file newcamd.conf in de var/Tuxbox directory editten.
 
in /var/tuxbox/config vind je het bestand newcamd.conf
 
klopt heb ik gevonden, maar wat moet ik daar nu invullen om serever cq client te spelen
ik heb op austech.info een soort van howto gevonden maar daar klopt ook niks van ,in iedergeval komt het niet overeen met mijn newcand config.
als je wilt stuur ik je dit
 
En dat is ook een van de voordelen waar ik laatst over sprak in de verschillen tussen rudream en hydra.
Bij hydra kun je de newcamd niet editten vanuit je menu, dan krijg je die vreemde melding.

Bij rudream kun je wel je newcamd editten gewoon via de dreambox. En dat kan al lang zo, vind het dus bijzonder vreemd dat een image als hydra dat nog steeds niet kan.

Musli... we kunnen hier geen voorbeeld gaan geven ervan, maar als je in die newcamd.conf kijkt, dan staat er onderaan een voorbeeld in die file.
Daar hoef je dan in feite alleen maar het ip adres te wijzigen en inlognaam, paswoord en evt. deskey en je bent klaar.

Wel doen met bijv. editpad lite en niet met windows editors zoals wordpad, notepad (kladblok) of zoiets, want die laten bepaalde opmaaktekens achter en dan kun je rare dingen krijgen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan