Editten

C

cyberrob

Ok, ik ben niet helemaal een beginner, maar toch een vraagje aan de moderatoren.

Kan het niet mogelijk gemaakt worden om later de message die jezelf gepost hebt te editten. Nu kunnen alleen moderatoren dat volgens mij.

Dit kan wel eens handig zijn als je een foutje hebt gemaakt en dit graag wilt corrigeren, of is er een speciale reden om dit niet toe te staan.

Cyberrob

 
Hoi

Ik weet wat je bedoeld , maar het is normaal dat dat niet kan omdat op die manier iedereen kan gaan delete of editte wat ik persoonlijk te verwarrend vind.Daarom kan je het hen niet kwadelijk nemen het zo te laten zoals het nu is voor veiligheid en de goede gang van zaken

groetjes Esp

 
@espaniol60: Je antwoord klopt helemaal maar als iemand specifiek iets aan een moderator vraagt stellen we het op prijs als je daar niet op antwoord voordat een moderator dit heeft gedaan.

Dit om verwarring te voorkomen.

 
Indien hij niet helemaall een beginner is zal hij waarschijnlijk niet alles gelezen hebben op het board , want dit onderwerp werd reeds meerdere malen besproken met onderandere een zeer geldige reden erbij

het staat ergens op het board

met deze ik ben terug van weggeweest en deze die nu vertrekken een prettige vakantie

 
@activ

Sorry je hebt gelijk, zal niet meer gebeuren

Groetjes

Esp

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan