een 800HD SE gekocht zonder ervaring en blijkt een clone te zijn

bert1952

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
2004
Hallo,

Ik ben deze week een gebruikte e-star clone 800hd se gekocht.

nu werkt hij niet met het standaard passwoord en de vorige eigenaar zegt er niets van te weten.

Is er iemand die tegen betaling er nieuwe software voor mij op wil zetten en mij kan zeggen wat ik zelf moet doen.

ik probeer de software te updaten\, krijg te zien dat er 163 updates zijn maar er gebeurt niets.

telkens is de box opnieuw opgestart en dan nog 163 updates beschikbaar

ik heb wel al jaren Satelliet ontvangst maar nog nooit een dreambox gehad.

echt hulp gevraagd

De website van Estar kan ik ook niet meer bereiken, dus is mijn vraag kan ik ergens anders software vinden voor deze box ?

Op je vraag of je ook op andere sites image kan downloaden weet Google wel antwoordt maar inderdaad ik zie net ook dat de site weg is van e-star.

Google even op "e-star images"je zult je daar dan moeten registreren en om een nieuw image er op te zetten heb je geen wachtwoordt nodig voor Nederland zou ik PLI 4.0 nemen.

In het forumdeel handleidingen staat bovenaan hoe je firmware op een Dreambox kan zetten ook staat er een handleiding om het passwoord te vervangen .

http://www.satellitefun.org/forum/index.php?board=33.0

@Aart44,

Ik heb gedaan wat je aangaf met google gezocht en deze gevonden

Openpli 4.0 e-star oe2.0 image by Johnsat ik heb deze via de browser geflasht en nu heb ik een aantal problemen , ik kan niet zappen, hij blijft op bvn staan en na een aantal keren reboten soms een zap mogelijkheid en dan pats en de box is uit.

Ik heb verder gezocht maar kan maar geen normale image vinden, weet jij misschien dan de openpli 3.0 ergens te vinden ?

in ieder geval bedankt

ik probeer een kanalenlijst er in te zetten maar dreamset begrijp ik niet.

ik denk dat ik de lijst van Henk E2 19e en 23e van 3 juli moet hebben, maar dan ?

sorry maar ik begrijp het niet.

ook de diverse images, ze zijn allemaal gemaakt door een gebruiker is er dan nergens een officiele te downloaden ?

wederom bedankt

\

Bert

Uiteraard zijn de images allemaal geschikt gemaakt voor een bepaalde clone box je e-star is geen officiele dus je kunt er geen officiele opzetten.

Ze hebben een progje daar moet je een officieel image doorhalen dan veranderd hij de bootloader en is hij voor een clone geschikt dat is alles je kunt het ook zelf maar de site ligt er uit zoals je ziet misschien een paar dagen wachten.

En ik weet niet precies hoe dat prog heet maar het is vast ook op andere sites te vinden.

Om een zenderlijst naar je box te sturen met Dreamset moet je eerst setup invullen dus je IP en bij software kies je Enigma 2 ver 4 daarna saven en bij open een lijst er in en naar transfer.

Lees anders de handleiding van een andere de Dreambox edit er zullen wel kleine verschillen zijn maar in principe werken ze hetzelfde.

http://www.satellitefun.org/forum/index.php?topic=11591.0

weer bedankt Aart44,

Na een beetje rommelen heb ik het voor elkaar om de lijst er in te zetten.

Dus vandaag een hoop geleerd, bedankt voor al je hulp.

Bert

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan