Een ding is zeker!

A

anansie

en dat is dat ik in ieder geval zolang duck bestaat iedere dag een kijkje blijf nemen hier .
Ook al was het alleen maar om het het geouwehoer te volgen .
wat ik me wel afvraag , zijn er nog ander nederlandse boards die de moeite waard zijn, en waar ik als beginneling wat kan leren, of moet ik toch mijn engels ezvm op gaan halen ?

Ligt er aan wat je leren wilt.
Er zijn zeker nog genoeg Nederlandstalige boards maar illegale informatie zul je ook daar niet vinden.

Gaat het je meer om andere zaken, dan bezoek de UDSB boards eens. Surf naar http://www.udsb.nl daar staan ze allemaal bij elkaar.
Gezien de UDSB niet commercieel is staat bijv. sat4all er niet bij maar dat is er ook nog een in de NL taal.

ik moet nog erg veel leren , dus ik struin al die boards af , wat
illegale dingen betreft , dat is niet zo moeilijk te vinden , maar met name hier op duck werdt nog al eens uitleg gegeven over bepaalde dingen dat is helaas voor het grootste geval niet meer zo , erg jammer voor mij en andere beginners , maar begrijpen doe ik het wel .
wat ik nog erger vindt is dat ik noem ze maar de brainzz (dus de mensen die er echt verstand van hebben ) een voor een weg glippen.

Ja dat laatst is inderdaad niet helemaal waar, de meeste zullen wel blijven. Zeker lezen!

En dat is nu juist het vervelende aan dit alles.
Je kunt vragen over "minder" legale dingen alleen nog via PM stellen. Het hele idee van een forum is daarmee gelijk ontkracht. Normaliter lees je mee wat een ander vraagt en daar leer je dus weer van. Dit is dus helaas op dit forum verleden tijd.
Wat legale dingen betreft kun je natuurlijk wel vragen en meelezen, maar dit is meestal niet de reden dat mensen op DE DUCK zijn gekomen.
Maar ja, het is nu eenmaal zo en wij kunnen daar niets aan doen.

Men kan best nog veel leren ook over techniek, kwestie van een beetje langs de randjes gaan zitten maar bepaalde zaken kunnen helaas alleen nog per pm inderdaad.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan