een extra leesbril of.....

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
930
Punten
113
Leeftijd
75
?Size does matter', meent BenQ en dus brengt het bedrijf haar eerste 26 inch monitor op de markt. Dat wordt weer ruimte maken op het bureau!

Het nieuwe scherm luistert naar de naam T261W en heeft een diagonaal van 66 centimeter. Het beeldpaneel heeft dezelfde resolutie als 24 inch schermen, namelijk 1920 bij 1200 pixels. Dat betekent dat de monitor dus ook Full HD-beelden (1080p) kan weergeven. Omdat het scherm naast een DVI-aansluiting tevens HDMI aan boord heeft, is dat ook mogelijk in combinatie met Blu-Ray-spelers en PS3- en Xbox 360-consoles.

Het scherm heeft een helderheid van 450 cd/m2, terwijl het (dynamische) contrast 2500:1 bedraagt. De responstijd van 5ms is ruim voldoende voor een vloeiende weergave van snelle game- en videobeelden. BenQ brengt de T261W in juni op de markt voor 499 euro.

shit, past niet in me kast.........

Als je dan toch geld wil uitgeven; Bij de Mediamarkt zag ik 'n TV staan ( ja, d'r stonden d'r wel meer, maar ik bedoel nu dus deze ene), voor slechts ? 79.999,-
Was 'n aanbieding, dus wees er snel bij, want op is op!!!!!
Oh ja, neem nog wat kleingeld mee; Bijpassende boxen voor ? 439,-

Eerlijk is eerlijk, die TV stond hier ook bij de MM, maar de beeldkwaliteit viel me voor dat bedrag toch behoorlijk tegen.
Dan toch nog liever een 95 of 110 cm voor 1200 euri ofzo.

die wilde ik bestellen.

Maar door de lange levertijd (na EK 2008) ben ik afgehaakt

de mijne is bijna even groot en dit voor slechts 1300, euro! (Sanyo Z5 HD ready beamer) ik heb een 100" beeld voor weinig geld

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan