een leuk linkje.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Tenminste vindt ik.

http://www.discover.nl.nu/

Er staat wel wat leuks aan software, spelletjes en muziek.

Groetjes Corn?, en hopelijk v??l downloadplezier, bijna alles is toch zwart...

ja oke,dank je,ga zo door,daar lust ik er nog wel een paar van.
top.
groetjes format c:

sturen met die links,alles is welkom.

Dat klopt,, heb ikke gepost,, maar wees effe slim want deze link verdwijnd binnenkort,, dus effe een mirror in je bookmarks zetten als je hem niet kwijt wil raken,, en klik effe op de banner,, help je hem een boel mee en er staat een boel vrouwelijk schoon,, niet naakt maar boy er zitten kanjers tussen.

Freggel1, dit is wel een misplaatste grap, bij het aanklikken van een software krijg je meteen een trojan horse in je computer.
Dus mensen zonder een antivirus programma zijn gedupeert.

Dat had ik al gedaan Jack, t?s trouwens een r???tegoeie link, heb hier al vele avondjes plezier mee gehad en er volgen er nog veel meer.

Groetjes Corn?.

Dit was dus niet de bedoeling, van dat virus, met zulke dingen maak ik g??n grapjes, ik kan ook niet weten waar al die virussen zitten en die gun ik niemand, ik ben hier ook altijd voorzichtig mee, en waarschuw er ook voor, zie posting over Unseca...

Denk ook niet dat Freggel1 dit wist,, maar ik vind wel dat als je op het internet zit en zeker als je up en downloads en links als deze bezoekt,, je toch minimaal een goede virus scanner zou moeten hebben draaien,, dat is toch iets waar je nooit op mag bezuinigen en gewoon moet aanschaffen.

Ook programmas als getright of zonealarm helpen je daar zeer goed bij,, Getright pakt exe files en download die voor je zodat je ze niet hoeft te openen en zonealarm helpt je weer met al die shit pop ups,, die sluit die gewoon automatisch voor je.

Freggel1, dit is wel een misplaatste grap, bij het aanklikken van een software krijg je meteen een trojan horse in je computer.
Dus mensen zonder een antivirus programma zijn gedupeert.

Dit wist ik zeer zeker niet, en het is net zoals Jack zegt als je veel download en zulke sites bezoekt dan kan dit inderdaad gebeuren, en dan is het inderdaad verstandig om hiervoor goede programma's te hebben die je hiervoor waarschuwen, en het zijn ook zeker niet de laatste dingen waar je op moet bezuinigen.

ja dat van die trojan,had ik ook gezien,maar daar staat zelfs ook al norton 2004 en een trojan virus progie voor bij.
dus wat maakt het uit.
dus plaatsen die links.
groetjes, format c:

wie van jullie weet een goede crack site,beter dan astalavista,
niet dat die slecht is,maar gewoon 1 die echt de laatste cracks heeft.
zelf hou ik het niet zo bij,met die cracks,maar ik zoek er 1 en die is nog nergens te vinden.
daarom vraag ik dit effe aan jullie.
1 die ook wel goed is geloof ik crackda.ru of zo,
tips zijn welkom.

ik kan niet meer zeggen dan dank je.
ik zet hem ook bij mijn favorieten.
staat al goed vol,maar maakt niks uit.
is altijd wel eens ergens goed voor.
bedankt.
format c:.

ben wel nieuwsgierig voor welk progje format c: op zoek is.

Moet iets unieks zijn

oke,als ji het kan vinden dan ben jij de held van vanavond.
hier gaat het om.
OtsTurntables laatste versie
RADIO SOFTWARE PROGGIE.
dit is nu alleen als demo te downen,maar je moet je eerst registreren,voor een licence te krijgen.
maar ,ik dacht dat demo,s ook te kraaken zijn.
als ik het mis heb,hoor ik het wel.
groetjes format c:

dit is hun pagina.
http://otslabs.com/downloads.html

het gaat om het eerste screen plaatje dus.
succes.

Ja inderdaad,dat is ook het enige,dat ik weet,er staat geen versie bij,alleen maar OtsTurntables.
En die is hartstikke vers volgens mij(die software).
Ikdenk dat ik nog effe moet wachten,voordat ze met een versie komen,het enige dat bij de software staat is Ots turntables pro.
OtsTurntables version 1.00.007.
daar zag ik ook net een crack versie van staan ,dus ik houd je op de hoogte als dit mij gelukt is.
heel erg bedankt voor je hulp.
morgen ga ik het verder uitzoeken.
bedankt en tot morgen,of zo,.
groetjes format c:

Maar er staat bijvoorbeeld ook een serienummer van pcdj red, en ik denk dat ik die maar eens ga proberen want op de site van pc dj ( http://www.visiosonic.com/DemoDownload.asp ) staan ook demo's en pc dj had ik al eens van Kazaa maar die ben ik kwijt, en ik vond dat dit ook wel leuk werktte.

Vind het trouwens weer wel leuk waar het plaatsen van een simpel linkje weer op uit groeit, gelukkig zijn er ook nog andere dingen dan alleen maar Seca....

Ik ga hier mezelf ook nog even in verdiepen, en ik zal, als ik ook iets vindt, dit draadje wel open houden.

Groetjes Corn?.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan