Een ontmoeting met de zon!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
802
Punten
113
Leeftijd
60
Ja ik weet het het is een satforum, maar kan het niet laten de koorts stijgt weer... (er zijn nog andere dingen dan de schotel...;) )

Welke koorts??? De Corsokoorts verwacht voor komende zondag , 27 graden, dus extra gekoeld bier!!! ( BT heeft al eens meegedaan, zie filmpje :biggrin:)

En een heel erg mooie optocht met daarbij, heel erg leuk straattheater...

Benieuwd wat er rijdt (voor je opa en oma :biggrin:) hier even kijken, en hier staan de wagens, of beter gezegd de ontwerpen van dit jaar ;) (klik links op de logo's van de buurtschappen)

tja daar kunnen wij niet aan tippen
maar wij zijn ook al weer bezig
Op 24 & 25 September
is het weer zover!
De 35e gondelvaart op wielen

Het belooft weer een groot
spektakel te worden,
dat u zeker niet mag missen.

http://gondelvaartopwielen.nl/

Originally posted by bommel
hoi,

nu we het toch over corso`s en gondelvaarten hebben.
hier ook noog een.

http://www.bloemencorsoaalsmeer.nl/

regards bommeltje

Nou heeft ieder dus zijn eigen, maar bommeltje kom nou niet met aalsmeer!

Niks tegen jou maar dat noem ik nou echt geen corso, reklamebakken voortgetrokken worden door auto's of traktors!

Die optocht is pure commersie, en daarom wordt daar aandacht aan besteed en aan al die ander corso's niet???

nou freggel1 jullie komen ook al op tv hoor :biggrin:
gisteravond in hart van Nederland
suc6 met jullie optocht en maak er wat moois van

dat je nog de tijd heb om hier zo nu en dan tekijken met die gigantise wagens van jullie

of op 11 september (zaterdag) in tiel
ook een corso maar dan met fruit

hep je te minste wat te vreten als er wat van de wagen valt.:biggrin:

hoi,

beste freggel kan je mij eens uitleggen waarom het voorgetrokken reclame bakken zijn ik heb op de meeste wagens nog nooit reclame gezien.
dat er gesponserd wordt ja dat ben ik met je eens maar welk corso is op zoveel plaatsen en door zoveel mensen te bewonderen.
ik ben nog nooit naar een ander corso geweest dus ik kan over degen waar jij het over hebt niet oordelen maar ook die moeten ergens hun geld vandaan halen?

regards bommeltje

ps voor het aalsmeerse corso hoef je geen kaartjes te kopen maar mag iedereen gratis kijken.
over comercie gesproken

Kijk wat ik bedoel met reclamebakken dat zijn die opgesierde auto's, vooruit het is heel mooi hoe deze en andere wagens versiert zijn, het is en het blijft bij iedere corso een vakwerk, hoe groot of klein ze ook zijn.

Wat bij ons de sponsoring betreft, dit gebeurt hoofdzakelijk door de buurten zelf, een vrijwillige bijdrage, prijzengeld van gemeente, en kortingen op materiaal bij de bedrijven alhier.

Maar het meeste geld wordt geput uit de opbrengst van de bloemenvelden hier, en volgens mij gaat dit in Aalsmeer ook zo.

En ja bij ons moet je een kaartje kopen, en daar wordt door de buurtschappen al heel lang over gediscusie?rd om dit eens af te schaffen, want het meeste van deze opbrengst gaat naar de gemeentekas, en dat is niet nodig.

(eigenlijk zijn we jaloers omdat aalsmeer ieder jaar wordt uitgezonden, en zovele als bij ons en bijvoorbeeld Valkenswaard en Tiel, niet of nauwelijks :biggrin:)

hoi,

het meeste geld kwam in aalsmeer van de bloemenveiling dat de hoofdsponser is,mar hier is dit jaar een eind aan gekomen dit is het laatste jaar dat er gesponserd wordt door de veiling.
dus de kans dat er rijdende reclame bakken komen is volgend jaar zeer zeker aanwezig maar tot nu toe zeker niet.
de luxe wagesn die erbij rijden horen voor mij niet bij het corso.
hetgeen de buurtschappen doen dat is corso alle tijd en energie die zij erin steken daar ga ik voor kijken en heb ik ook bewondering voor maar de luxe auto`s die een arangeur betalen om een prijs in de wacht te slepen mogen er van mij best tussen uit.

regards bommeltje

ps mij hoor je niet meer ga lekker van het corso genieten.
lol

Die luxe wagens er tussen, die hoeven er bij mij ook niet bij te zijn, die halen heel het element uit de corso, en dat vindt ik jammer.

Bommel we gaan allebei genieten van ons eigen Corso, vanavond weer lekker de tenten af om te kijken of er nog hulp nodig is ;)

hoi,

volgens mij snappen wij elkaar.
alleen de tent wordt hier nu pas opgebouwd dus heb ik nog een week vol feest en fun te goed.

kijk maar eens op www.feestweek.nl

je zal mij daar iedere dag zien.

have fun.

regards bommel

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan