Een perfect zwembad vrouwtje voor ons zelf

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Deze houden we maar zelf BT en Pikkie want dit heeft korte nagels, vrolijk lachje, streepje haar en lekkere tieten.
Mijn persoonlijke 10 is er voor haar deze keer.
Geniet van Chesney :sex: :biggrin:

Nou dan mag jij ze hebben, want eerlijk is eerlijk, bij mij komt ze niet verder dan een 7.:?

Geen originele haarkleur, hetgeen niet zo'n probleem hoeft te zijn, maar het zit niet echt "je van het" eigenlijk.
Vreemde bruine kleuren op onderbuik omgeving.
Beetje hangtieten.
Ik neem zelfs een vetrolletje waar.
Poes omgeving heeft een vreemde zwartachtige schemer.
Gat niet gewassen.
Het is dat die zeer vriendelijke lach en de maat borsten toch nog veel goed maken, maar verder dan een 7 kom ik echt niet.:)

Je hebt toch niet stiekum zelf te diep in de Westmalle gekeken of wel?:biggrin:

Geeft niet BT ik neem d'r wel prive haha, Ik ben in de loop der jaren wel wat gewend qua vetrolletjes, buikjes, dikke reet en hangtieten, daarom heb ik nu ook een nieuwe in Tilburg die nog lekker strak is voor d'r leeftijd.

Kijk dit bewijst maar weer dat de heren F en B er altijd naast zitten dat wij best mening verschillen hebben qua punten en elkaars punten niet klakkeloos overnemen. :biggrin:

Inderdaad, omdat wij beiden niet altijd standaard met 10'en gooien is voor iedereen duidelijk te merken dat we er met een scherpe deskundige blik naar kijken en een gedegen beoordeling maken.:biggrin:

Stuur maar langs Big Henk ik weet er wel raad mee zal der goed voeden... ik geef der een dikke 8

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan