Een voorspoedig 2013.

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
4.294
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
69
Allen die gebruik maken van dit forum een voorspoedig 2013 toegewenst, ik hoop in het nieuwe jaar wat meer te kunnen posten maar ziektes en problemen hier hebben dat een beetje tegen gehouden dank aan eendenteam en vriendje freggel, en bt.
 
Maar natuurlijk aan jou Pikkie, en alle andere leden hier een goed en voorspoedig 2013 gewenst vanuit De Freggelgrot!

Hopelijk gaat het morgen goed vuurwerkweer zijn, de voorspelling is niet zo goed.
 
van uit eindhoven ook een goed uiteinde en een super 2013 zover mogelijk is
gr frans:potbier::potbier::potbier::potbier::potbier::potbier::potbier::potbier::potbier::potbier:
 
2012 was een jaar die in mijn geheugen gegrift zal zijn en vooral in die van mijn dochter die dit jaar haar eerste kindje een dag na zijn de geboorte heeft verloren.
Ook nog eens een zwager die op 57 jarige leeftijd, door alvleesklierkanker is overleden en die beide gevallen kort op elkaar.
Ik mag hopen dat het komende jaar 2013 een stukje beter zal gaan dan het afgelopen jaar, maar daar gaan we dan maar vanuit.

Ik wens dan ook iedereen hier en het gehele team rondom het Duckforum, die het forum in stand houden, dan ook een zeer voorspoedig 2013 en wees voorzichtig met vuurwerk, maar geniet van een mooie jaarwisseling.
 
Gezondheid is niet te koop was het maar waar, dus blijft het voor sommige een schrale troost.

Let wel dat van oud naar nieuw slechts een tel is , voor mij absoluut niet belangrijk.
Ik snap dan ook niet de hilariteit rondom oud en nieuw. Wat Big Henk heeft meegemaakt kun je nimmer ongedaan maken ook niet met lovende woorden rondom oud en nieuw.

Ikzelf ben een neef van 42 binnen 5 weken na de uitslag van een oncoloog zien wegvallen. en dan denk ik wat vandaag is kan morgen niet meer zijn.

Dus mijn goede voornemens is soberheid en geen uitbundig gelag. Gewoontjes samen met moeder de vrouw op de bank kijken naar wat er op TV te bieden is en bekijk het verder maar.

Niet dat ik somber over wil komen maar aan de ene kant met miljarden strooien en miljoenen aan vuurwerk besteden terwijl er elders nog geen kommetje rijst op tafel komt. neeeej

Dit in overwegend nemend wil ik andersdenkenden , ook die dit forum niet "gebruiken", allen het allerbeste toewensen
 
Het jaar 2012 was ook niet mijn beste jaar, zeker niet op gebied van gezondheid.

Dus hopelijk dat dit de komene jaren een stuk beter zal gaan.

Aan iedereen derhalve een fijne jaarwisseling en een mooi maar vooral gezond 2013 gewenst!
 
ook vanaf deze kant de beste wensen en een gelukkig 2013

groetjes humana
 
Ja, ook het beste voor 2013 Pikkie.

Maar ook aan anderen die met ongevraagde kwalen of andere vervelende zaken geconfronteerd werden/worden.

Grtz.
 
Ja mensen, voor iedereen een fantastische jaarwisseling toegewenst en dat 2013 voor een ieder zal brengen wat in 2012 niet gerealiseerd kon worden of nog gewoon in de wachtkamer zit te wachten op betere tijden.

Aan een ieder een goede gezondheid toegewenst en veel sterkte met de ups en downs.
 
Ook van mij de beste wensen.
En ik hoop voor de mannen hier boven dat de donkere bril er af kan.
 
We zijn er inmiddels al.
Dus gelukkig Nieuwjaar allemaal!:)
 
Inderdaad het nieuwe jaar heeft haar intrede gedaan. Ook wij wensen iedereen een goed, gelukkig en gezond 2013 toe !
 
Ook van mijn kant alle beste gewenst in 2013
 
Ook ik wens iedereen een heel gelukkig en gezond 2013 toe.
 
iedereen een gezond en succesvol 2013
gr frans:wijntje::wijntje::wijntje:
 
Beste wensen en veel sat plezier voor 2013!
 
Iedereen een goed en gezond 2012!!!
 
Beste Wensen allemaal en een gezond 2013 !!!
 
Van mijn kant uit wens ik jullie allen de allerbeste wensen en alle geluk voor 2013!!
Maak er een mooi jaar van en wees dankbaar voor de mooie momenten in het leven!
Voor mij was 2012 een bijzonder moeilijk jaar, priv? gezien, maar hoop dat 2013 een behoorlijke verlichting gaat geven.

Groetjes,
Maarten
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan