EEPROM EDIT

W

wanting

Hallo, kan er iemand mij een goed prg geven (lokatie) , maar niet EEPROMEDIT, om seka *.crd te editen? Ik bezit een MM9800S. Op een andere PC kan ik zonder prb eepromedit draaien maar thuis wil het maar niet lukken.

 
Weleens van zoekmaschines gehoord? Type daar eens EEpromedit in en je vind nog vele andere mooie thext-editors. ;)

 
Originally posted by wizzaerd Weleens van zoekmaschines gehoord? Type daar eens EEpromedit in en je vind nog vele andere mooie thext-editors. ;)
Andere editors accepteren mijn files niet (heeft wellicht te maken dat die file met eepromedit gemaakt is ?). Het prb met eepromedit prg op mijn PC is dat het venster niet volledig verschijnt, de knop GOSECA is verstopt. Het venster is ook met geen mgl groter te slepen. Heb ook al verschillende resolutie en refrech waarden ingesteld , tevergeefs.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

 
Vreemd, misschien dat het met besturingssysteem te maken heeft... Probeer eens Picbined, dat is ook wel een mooie thext-editor. ;)

 
Originally posted by wizzaerd Vreemd, misschien dat het met besturingssysteem te maken heeft... Probeer eens Picbined, dat is ook wel een mooie thext-editor. ;)
Had het prb met win95, na upgrade naar win 98 exact hetzelfde. Zal nu picbinedit eens proberen

 
brobeer je beeldscherm res eens te veranderen

werkt vaak met ouder progies.

apkay

 
Zoiets heb ik ook es bij de hand gehad bij een kennis van mij. Ging toen om een ander progje.

Probeer es bij je geavanceerde beeldscherminstellingen een kleiner lettertype te nemen.

 
Originally posted by denktenk Zoiets heb ik ook es bij de hand gehad bij een kennis van mij. Ging toen om een ander progje.


Probeer es bij je geavanceerde beeldscherminstellingen een kleiner lettertype te nemen.
Bingo, dit wad het! Bij geavanceerde beeldscherminstellingen kleine lettertypes (96dpi) gekozen en toen ging het. Bedankt allemaal.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan