eerlijk antwoord svp.

Hopen dat het rolletje niet op is ja...

Met john Kerry had dat niet gehoeven, die is een vervent surfer/kitesurfer die had gewoon je kop eraf gevlogen.....

Anyway het zou de eerste gek niet zijn die verzuipt om een lintje te krijgen voor zijn helden daad..... en als je dan moet kiezen tussen een lintje en de Purlitzer.... MWahaha dan is het snel gekozen natuurlijk

@ Peez,

Is goed, lijkt mij leuk om weer eens bij te praten.

Groeten,

Boets

Ik zou mat nemen. Dat benadrukt een beetje het belang en de triestheid van dat moment.

Als je hoogglans neemt, dan lijkt dat toch een beetje opschepperig en wekt de indruk dat je het alleen maar gedaan hebt om de foto het mooist te maken.

:biggrin:

Ach BT,er zijn natuurlijk meer wegen die naar Rome leiden.

Je moet maar zo DENKEN zelf de matste foto’s van de trieste momenten zijn met de juiste attributen tot een goed glanzend eindresultaat te brengen.

Je rijdt op een paard. Voor je rijdt een brandweerauto. Je wordt achtervolgt

door een helikopter. Links van je rijdt een sportwagen. Rechts van je is een

afgrond.

De Vraag: Hoe kun je er voor zorgen dat jullie allemaal op hetzelfde moment

stoppen, zonder te botsen en zonder onderling te communiceren?

>

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

Je vraagt de man van de draaimolen om hem te stoppen.

Hahahahaha, en ik was al weer moeilijk aan 't nadenken over een oplossing. :biggrin::biggrin::biggrin:

Peez je hebt je beroep misgelopen.Waar haal je het allemaal vandaan.Het wordt tijd dat jij tijdens de bbq de 1e nieuwe peesboek presenteert :).Ik bedoel natuurlijk peez moppen boek :) :)

ILYA

Mhhhh Ilya,

Een peesboek lijkt mij anders ook wel iets hoor.

Boets.

Hee... verdikke... Ilya, leeft die ook nog? Long time no see, leuk dat je er weer eens bent. :biggrin:

Hi BT en Boets, inderdaad times fly.

Jullie weten het wel, voor mij een erg drukke tijd, zo of en toe effe , met recht het FUN board lezen.Boys nog 4 maanden en ik hoop i see you :)

ILYA

P.s. Peez ga zo door :) :)

Nog 4 maanden? Wat ben je dan aan het doen? In het leger aan het zitten ofzo? Mijn geheugen laat me echt in de steek.:)

Anyway, veel plezier!

Tja, BT effe je geheugen opfrissen, je ben tenslotte weer wat ouder geworden :)

Wat dacht je van de BBQ.

Natuurlijk hangt het af van onze funboarder SM bij PPG :)

ILYA

Mijn geheugen is nog goed, maar mijn geheugen had nog geen datum vastgesteld, het kan immers ook nog 6 maanden zijn.:biggrin:

Hmmm' date=' zullen wel hemelsblauwe Pizza's zijn Boetzz[/quote']

Tja..... nu kan heel Europa ook van de Pizza's genieten!

Gelukkig heb ik ook nog Engels drop.(ook lekker)

Tja Peez,

Was een kwestie van tijd, je kent het principe van de pyramide, nou ja we hebben lekker pizza's gegeten alleen jammer dat de pizzatent te groot geworden is, komt de service niet ten goede, enné engelse dropjes ??????, graag ff contacten.

Boetzzzzzz

Ja daar wil ik ook wel het mijne van weten, Engelse drop lust ik ook graag.:)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan