Eerste posting

Nee, hier alleen Fredje Mmmm van.... M. :)

Hebben ze in het zuiden geen FEBO???????

Adje patatje
Fredje Kroketje
Aaltje speciaaltje

Hier in Amsterdam volop verkrijgbaar en voor de limburgers ook Friet met zuurvlees en Brand bier hier verkrijgbaar.

Wat een wereldstad he..

Zelfs Lola met the Big B...... is te koop

Brandbier mmmmmm is wel een lekker biertje is een van de weinige goeie dingen daar

Verkopen ze die dingen ook in een nudiebar,met grote (booby)ballen,want het moet wel leuk worden toch!!!

Originally posted by kroket2004
Allemaal hallo..

Dit is mijn eerste posting op dit board.
Ik heb hier eerst met volle verbazing gelezen dat er een site is waar alle codes op komen te staan.
Ik weet niet of het waar is vandaar dat ik het maar zo vraag, mischien willen jullie mij wel een beetje op weg helpen, want ik heb vorige week een Xtreme en een draaibaar schotel aangeschaft, ik heb al veel gelezen over bepaalde kaartjes maar snap er geen hout van...

haha trappen julie er echt in of spelen julie gewoon het spelletje mee
eerste posting ,14 dagen in nederland woehahaha

Hij schreef "14 dagen terug in NL", dus er staat terug in, wat dus aangeeft dat hij Nederlander is, en weggeweest is.
Daarnaast kan het ook een Belg zijn, die spreken ook Nederlands, dus wat dat betreft is het niet verwonderlijk.

Maar we spelen het spelletje mee, want als je het de hele week over Febo's hebt en opeens logt er een nieuwe user kroket in, dan moet je toch wel stevig in je schoenen staan om echt te geloven dat het een nieuwe gebruikers is.:biggrin:

Lachuh!!!
Hier lijkt steeds meer op een kleuterboard.....
Sorry hoor, en je bent hier welkom, kroket2004..
GrtZ MZ4

Allereerst ben ik geen hij, en ja ben hier geboren heb hier gewoont, ik ben 14 dagen geleden terug gekomen hier daar ik 2 jaar in italie voor mijn werk hebt gewoond,ik was aan het rondneuzen op internet omtrent satelliet installaties en ben zodoende op dit forum uitgekomen.
Waarom kroket 2004 ik las hier na een paard agen het board te hebben verkend alles over de febo kroketten vandaar dacht ik kom kroket 2004 lijkt me wel passen in dit board..

Ik heb nu weer een mooi setje en wil gewoon alles leren maar als dat niet kan wil ook wel stoppen hoor met postings.

Groetjes

is het woord kroket nu mannelijk of vrouwelijk???

Maakt niet uit, welkom kroket......

wat bedoel je hebben sinds kort kroketten borsten en spleten nodig lol ik ben gewoon een kroket de inhoud is een vraag misschien wel alleen ragout lol

ik bedoel volgens de nederlandse taal, is het woord kroket nu vrouwelijk om mannelijk????

Waarom kroket 2004 ik las hier na een paard agen het board te hebben verkend alles over de febo kroketten vandaar dacht ik kom kroket 2004 lijkt me wel passen in dit board.
Hehehe.... je bent dus een zij... yeah right.

Nee je hoeft niet te stoppen met postings hoor, vind het wel grappig.
Vooral omdat ik hier weer zie dat je een paar dagen over het board aan het fietsen geweest bent.
Maar dan heb je dus een account van iemand anders daarvoor gebruikt, want het is niet meer zoals vroeger dat iedereen maar rondneuzen kan, daarvoor moet je inloggen.
Ik kan wel eens een ip trace voor je doen in de database, kunnen we precies zien wanneer de eerste dag was dat je hier rondgekeken hebt.:)

Maar maakt niet uit, man of vrouw, fake of niet fake, bent toch welkom hoor.:)

oops
door de mand gevalle?
zo snel?

ps. met de tijger valt niet te sollen dat weet je dan al h?

Hahahaha, kroket 2004 hoe verzin je het!

Maar goed, welkom op het duckbord...

En leuke vrouwtjes help ik graag, stuur maar eens een pm als je rond de 30 jaartjes oud bent..hehehe

GR Fred.

hihihi!!!!!!!die zijn alle bij mannelijk allen eentje langer
grtz roufa!

btw, Zakkammetje, zakagenda en zakmes zijn mannelijke woorden, scheurkalender bijvoorbeeld is vrouwlijk..

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan