Effe mijmeren:

hangslot;170507 zei:
Ik heb er eentje gebouwt, maar daar zit een foutje in..... hij doet niets:biggrin:


Je hebt hem toch niet weggegooid neem ik aan? ( volgend jaar meebrengen met de BBq )
 
woutje;170581 zei:
of de xilinx? daar zijn 2 versies voor de gewoone en de xl versie
woutje

De xilinx dan in de xl uitvoering........denk ik.......

Alvast bedankt!
 
freggel1;170595 zei:
Je hebt hem toch niet weggegooid neem ik aan? ( volgend jaar meebrengen met de BBq )

Ik gooi nooit iets weg! Ik pruts er nog wel wat verder aan, maar voorlopig: nope!!
 
Hou er rekening mee dat cd iedere 15 a 20 sec nieuwe key stuurt naar kaart ze wissellen als gekken..dus hebben we algo nodig om te kunnen volgen heb het nu even over seca kaart
 
Hmmmm en het zou zomaar kunnen dat ze het nog wat sneller gaan doen dan die 15 seconden na de update die in december gaat plaats vinden.
En laat die nu net een stukje van de beveiliging zijn het gelul van de bframes is een bijkomende zaak.
 
Bij deze de xl:))
Uh waar wil je hem hebben?

Citaat:
Origineel gepost door pikkie
Hou er rekening mee dat cd iedere 15 a 20 sec nieuwe key stuurt naar kaart ze wissellen als gekken..dus hebben we algo nodig om te kunnen volgen heb het nu even over seca kaart

het algo nl is bekend en met beetje zoeken te vinden op internet hoor:))


woutje
 
Aan Woutje bedankt maar hoef niet te zoeken denk dat we met unloop toch de verkeerde kant opgaan.

Bepaalde keys kunnen hier geplaatst worden mits het geen digiturkkeys zijn dit even om de eendjes te beschermen tot ze een oplossing hebben.geen links naar keyssites!
 
pikkie;170662 zei:
Aan Woutje bedankt maar hoef niet te zoeken denk dat we met unloop toch de verkeerde kant opgaan.

Bepaalde keys kunnen hier geplaatst worden mits het geen digiturkkeys zijn dit even om de eendjes te beschermen tot ze een oplossing hebben.geen links naar keyssites!

Stout van mij heb er niet bij nagedacht nogmaals excuus hiervoor..
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan