Einde Seca2 voor Sky Italia

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
80
Punten
48
Leeftijd
122
Van een oude bekende vernomen:

Sky Italia is voor de meesten binnenkort volledig zwart.
Calcio is nu volledig over op NDS en heeft simulcrypt gestopt, waardoor ze niet meer via seca2 te zien zijn. PPV (PrimaFila) zal spoedig volgen.

Er is reeds een NDS emu voor de dreambox, maar deze is nog niet publiek. De verwachting is dat die emu publiek wordt zodra Sky Italia volledig is overgeschakeld op NDS.

Aankondiging van Calcio naar PPV is hier te lezen

En wij maar denken dat 2004 het jaar van de sat zou worden.
Niet voor ons dus maar voor de providers.

Originally posted by Nummer10
En wij maar denken dat 2004 het jaar van de sat zou worden.
En dat was het toch ook? Het jaar is echter bijna afgelopen. ;)

Ik dacht dat we in 2003 meer open hadden maar ik kan me vergissen.

@Nummer 10: Yep, je vergist je. Er is meer open. Alleen zijn er nu veel coderingen open die niet meer gebruikt worden. Meer open is dus niet het zelfde als meer zien.

Ik zie dat ik in de topic van dream zit en ik dacht dat ik in de topic van coderingen zat. Ik weet onder tussen dat er in de dream veel meer open te krijgen is dan mijn toppie. Vandaar dat ik dus minder kan zien.

Maar ben aan het sparen voor een dream.

Originally posted by eendenteam
Van een oude bekende vernomen:
Er is reeds een NDS emu voor de dreambox, maar deze is nog niet publiek. De verwachting is dat die emu publiek wordt zodra Sky Italia volledig is overgeschakeld op NDS.

Mag van mij nu ook wel publiek worden.... :)

Ik denkt dat de NDS emu het enkel toelaat om met een origineel kaartje te kijken. Niet om het te kraken. Of heb ik het mis ?

Originally posted by alstarrex
Ik denkt dat de NDS emu het enkel toelaat om met een origineel kaartje te kijken. Niet om het te kraken. Of heb ik het mis ?

Natuurlijk. Maar cs zal dan ook wel mogelijk zijn.

jongens niet panikeren,want nds is al gekraakt,neem dat van mij aan.Je zult het wel zien en horen binnenkort
groetjes

Ik lees en hoor veel over NDS
Wat heb ik daar voor nodig om er mee te gaan hobbyen
Heb je daarvoor bv een funkaart of een andere kaart,om hem te beschrijven.
Waar kan ik hier meer info over vinden ?

vr.gr. kjonker

Bla bla bla
ze hebben mij te veel belooft,maar dat is wat ik er persoonlijk van vind dus raak niet in paniek.

klopt
de seca2 kraak is er ook niet
ook al kijk ik er wel naar
gr dalton

Er is momenteel een beta nds emu voor de dreambox en wordt door een select gezelschap getest.
Zodra alles (sky italia) over is naar nds zal deze breder bekend gesteld worden. Met de beta is sharen nu niet mogelijk, omdat deze op andere firmware draait

als dit zo door gaat gooi ik mijn dreambox in de verkoop en neem ik een canaaldigitaal uk box + abbo

Originally posted by copycat
als dit zo door gaat gooi ik mijn dreambox in de verkoop en neem ik een canaaldigitaal uk box + abbo

Dan heb je de posting voor je zeker niet goed gelezen.

inderdaad niet goed gekeken.

daar wil ik dan wel meer van weten :biggrin:

hoe wat wie wat waar : ;)

Wat moet je dreambox kosten? En welke heb je?

ik heb de s7000 met 40 gig hd

maar ik zat maar te dollen over het verkopen.

heb er veel te veel plezier van

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan