Einde?

S

Satlook

Is het einde nu dan toch echt gekomen? Webside Dominance is bij mij niet meer te berijken. Of is er soms een nieuwe URL?

 
Het lijkt inderdaad het einde te zijn, ik krijg hier de website ook niet meer te zien.

 
Er is er nog eentje open merkte ik eergisteren, maar de links werken niet meer naar de forums, ondanks dat ze er wel nog op staan.

Beetje vreemd van Uli om zonder nadere mededelingen alles offline te gooien, even afwachten dus of er nog een comment komt maar het lijkt er inderdaad op dat het afgelopen is.

 
Een beetje vreemd is het wel als ik nu van dit board naar het dominance gaat krijg een error maar als ik dan weer met het pijltje van mijn explorer terug gaat naar dit board en dan weer terug met het ander pijltje naar het dominance site dan kom ik er wel op. Dan werkt de hoofd pagina en alleen de download nl. Volgens mij heeft dit niks met mijn browser offline instellingen te maken want ik kan de dingen die er staan wel downloaden ook waar ik nog niet geweest ben ???????

 
Het begint er nu toch op te lijken dat Uli de vruchten van zijn noeste arbeid gaat plukken.

Een tijdje terug wat geruchten gelezen dat hij bij alien design betrokken was.

Hij was toen hij de laatste keer stopte met dvb2000 heel ver met het inbouwen van Dolby digital naar eigen zeggen.

Alien design biedt dat nu schijnbaar aan...

Of is dat ook een 1 april grap?

 
Oorzaak van "de mysterieuze verdwijning":

Uli H:

Update not available yet, since german 1&1-provider canceled my account and switched off all my websites!

There is no e-mail so I am still not sure why they did this. I guess it is because of high traffic and high CPU-Load of some of my cgi-scripts. We have to find new webspace now!

The 403-error you've seen is all I know. Very kind. :-(

This is the only webspace I have a the moment, and I do not want to produce high-traffic here on my friend's webserver. So please be patient for update.

I continue work until we found a solution. There are some bugs to fix an some strange ideas and features to play with.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan