Eindejaarsmededeling!!!

iedereen bedankt vanuit het zonnige zuiden voor alle hulp in het afgelopen jaar en wens alle satvrienden veel kijkplezier in het nieuwe jaar

colorwood

En nou mag ik ook nog joepie, ik kan maar een ding zeggen tweety je bent een man naar mijn hart.
Het is dat ik van vrouwen hou anders had ik je een dikke kus gegeven..

Blij dat iedereen inziet dat het niet meer van een leiendakje gaat maar dat je wat voor je hobby moet doen.

Daarom aan ieder spaar de boarden doe meer met pm en email.
Laat ze maar zweten..

Allemaal maar dan ook allemaal de beste wensen veel plezier en doe geen goede voornemens doe ik ook niet.(roken en drinken)

Help elkaar lees goed wat er wordt geschreven en laat in navolging van DUCK 2004 ons jaar worden...

Proost op iedereen.........

proost op deze wijze woorden van tweety en proost op iedereen die mij geholpen heeft en verder ieder een een goed en gezond 2004 het ene gaat dicht en het andere gaat weer open het is en blijft een leuke hobbie
nogmaals Proost

Beste mede hobbyisten,

Ik sluit me aan bij alle lovende woorden in deze thread.
Jullie zullen wel denken wie Goofykwek nu wel eigenlijk is, omdat jullie bijna nooit iets van hem horen.

Ik ben 1,5 tot 2 jaren geleden met de hobby begonnen met de aanschaf van een Pinnacle pctv sat kaart in mijn pc. Al gauw wilde ik meer, mede geinspireerd door de verhalen bij Duck. Snel had ik daarna een oude Premiere media box op de kop getikt (seca embedded) en goldcard en mastera 2. Door veel bij Duck te lezen kon ik na enig oefenen zelf het kaartje "branden". Maar ja, steeds maar weer kant klare files te downloaden was voor mij ook niet alles, ik wilde zelf ook wel eens key's in de files veranderen. Door weer heel veel op dit board te lezen, is me dat ook gelukt. Wat me ook opviel was dat de Humax 5400 erg populair was (en nog is). Op basis van al de mogelijkheden van de Humax heb ik me er eentje aangeschaft. (5400 Z loader 2.08)
Ik kwam zelfs bij een bekende firma te Arnhem op een wachtlijst te staan vanwege de grote vraag er naar, de prijs was er ook naar. Fun's aangeschaft, proggen en files bewerken mede dank zij Duck! Zelfs heb ik het aangedurfd om de firmware van m'n hummie te upgraden tot uiteindelijk TOH 3.2 mede dankzij de threads op dit board. Maar ik wilde nog meer dan alleen maar astra ontvangen en een draaibaar systeem zit al een tijd aan mijn schoorsteen. Er gaat nu een wereld voor je open.
Inmiddels gebruik ik ProgDVB in combinatie met de pctv sat kaart en dat bevalt hartstikke goed, zelfs conax is geen probleem meer.

Wat ik eigenlijk wilde zeggen is (in het kort):

-door veel te lezen bij Duck hoef je weinig te vragen
-als je iets niet snapt dan vraag je het aan Duck
-als je netjes vraagt bij Duck krijg je een antwoord.

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de hulp die jullie mij geboden hebben bij de opbouw van mijn SAThobby.

Speciaal dank ik Blokker1 voor de geboden hulp bij mijn oude media box en sluit me aan bij de eerder gedane opmerking:
"hartstikke goede gozer".

Het hele verhaal over de handel en service kan ik me wel iets bij voorstellen, geld in de zak steken en daarna kun je de pot op, op de goeden na natuurlijk.
In vele gevallen ben je met de ontvanger hardware afhankelijk, dat beperkt uiteraard de mogelijkheden en de onmogelijkheden.
Kijk nu eens naar de simpele pc satkaartjes (o.a. Skystar2) en de mogelijkheden. Je bent dan nagenoeg hardware onafhankelijk, geen gold of fun en verschillende cam's meer nodig en oneindige zenderlijsten. Volgens mij ligt de toekomst bij de pc en satkaart.
Seca1, nagra1, viaccess1, irdeto1 en conax kleurenbeeld op m'n pc-scherm!!!!!!!!!!!!!!!

Zo, nu voor de komende jaren genoeg geschreven.

Ik wens Duck en mede hobbyisten een gezond, voorspoedig en vooral een kleurrijk 2004 toe.

Goofykwek

Ik sluit mij ook volledig aan bij deze lovende woorden en ik weet zeker 2004 wordt een knalgoed satellietjaar.

Aan iedereen een goed en vooral gezond 2004 gewenst.

Bij deze wens ik iedereen een geweldig, gelukkig en vooral gezond 2004 toe. En dat de hobby voor sommigen onder ons een nog mooier inhoud mag krijgen dan dat deze nu al had :)
Dat wij met z'n allen ervoor mogen zorgen dat duckfiles ook volgend jaar een boeiend en vooral leerzaam board mag zijn.
Ook Tweety bedankt voor de lovende woorden!! Daar doen wij het uit eindelijk voor.
Dat 2004 een mooi SATJAAR mag worden.

Greetzzz Grizmo

Ik sluit me volledig bij Tweety aan! Ik moet wel zeggen dat 't erg opvallend is dat nu net voor de kerst ineens Conax open is... Lijkt me toch wel dat 'n hoop handelaren met hun Magic Modules in de maag zaten & die nog net voor 't eind voor 't jaar proberen te slijten door ineens de keys op 't net te gooien.
Ik vind 't iig erg toevallig & heb vaak 't idee dat de commerciele belangen erg groot zijn. De echte grote hacks (zoals Seca in 't verleden) worden alleen maar door commerciele jongens gedaan, helaas. Ik ben iig benieuwd of Seca2 volgend jaar open gaat, al ben ik bang van niet, want 't schijnt toch erg goed beveiligd te zijn, net zoals NDS.

Ik wens iedereen hier alvast 'n goed uiteinde & 'n fijn 2004!

Originally posted by satguyeric
Ik kom op veel verschillende borden en om er niet een te vergeten wens ik gewoon iedereen zonder uitzondering het beste toe voor 2004.

Dito

Ik sluit me volledig aan bij alle voorgangers.
Het beste voor 2004 en de sathobby.
Avensis

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan