Emu Box 100xci

R

roeper

Hello. Als nieuweling hier had ik graag geweten of er nog mensen zijn die een EMU BOX 100XCI in gebruik hebben , Naar aanleiding van een lovend artikel in TV Satellite heb ik zo een toestel aangeschaft maar heb veeeeeeel problemen daar ik een diseqcmotor gebruik en mijn ontvanger de ingegeven posities nooit terug vind, Ik krijg er stilaan de kriebels van. Wat doe ik verkeerd ???

 
Ja wat heb je precies voor een disqmotor en kijk in de handleiding of hij usals aan kan ook wel go-to genoemd.

Dan je eigen coordinaten in de ontvanger zetten en kijken of je Noord en Oost goed hebt staan dan zou hij zelf uit moeten rekenen waar de satelieten staan en er zo heen draaien.:klappen:

 
Hello Aart, Ik gebruik satellitemotor met Diseqc 1.2 positioner en met Go Tox funktie, en hij is perfect geinstalleerd en werk prima met mijn Sab Explorer PVR SC, Ik denk eerder dat het door het verkeerd instellen is van de EMU BOX, daar ik nog een leek ben in die zaken werkt het op de duur ferm op mijn zenuwen (sorry) maar het is zo, Ik heb al van alles gebrobeert maar de EMU BOX reageert niet als hij normaal van richting moet veranderen

 
Toch zou ik het niet anders weten dan je instellingen na kijken, ik zie dat je van Kortrijk bent dan zou het volgens http://www.heavens-above.com/ zo moeten zijn,

Kortrijk West-Vlaanderen Latitude 50.8 N Longitude 3.2 E.

Nu ken ik het menu van die box niet maar misschien weet je het zelf of anders de handleiding raadplegen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan