emulatorek wil niet?

J

jaap1

krijg hem niet aan de gang heb de standaard compoort welke op com 2 staat veranderd op com 1 probeer op een nl kanaal<sbs6>in irdeto te laten werken ,stop de season in embedded kaartsleuf maar wil niet wie kan me verder helpen gr jaap1

Ik heb ook wat moeten prutsen om het aan de gang te krijgen. Ik zou zeggen blijf van de instellingen af. Check eerder je kabel, geeft de season wel goed contact ? Probeer eens een andere pc.

Bij mij werkt het nu prachtig, zapt snel en is tot hiertoe nog niet gecrasht.

Volgorde:

- aaa
- bbb
- ccc
- etc

Have fun

oh ja vergeten , druk menu op je hummie, config, OK
selecteer onderaan ddd ipv eee

{editted by moderator}

Je hebt er natuurlijk een recente set sleutels ingezet.Kijk ook even of je niet toevallig de LOG funkties aan hebt staan
want dan werkt het ook niet.
Avensis

bedankt voor de response wilde eerst even op nl kijken en had daar ook al problemen hij staat standaard op com 2 dacht ik gezien te hebben dus heb hem op com 1 gezet maar ga nu weer eens stoeien met jullie aanwijzingen bedankt

ik ben 2 nachten bezig om die emulatorek aan de praat te krijgen dus troost je jaap je bent niet de enige
ik krijg wel atr maar verder niks behalve de melding dat ik een invalide kaart heb (ik heb hem bekeken niks mis mee hehehe)
ik heb inmiddels al 2 lucifers tussen de oogleden gestoken

humax 5400 toh 3.1 laptop met win 98 en season 2

en ik dacht dat ik de enige was
nee bij mij gaat het ook niet

gr tendoryu

Gebruiken jullie allebei Win9X ? Op een laptop met Win9x
krijg ik het ook niet aan de praat. het wil ook niet altijd van de eerste keer lukken....

zet bv op a
start b
steek c
dan moet je onmiddelijk d en ezien passeren in de log van emulatorek
zie je enkel f en niks meer haal gen
herhaal vorige stappen. Het lukt bij mij soms ook pas van de 5e keer. Weet ook niet goed hoe het komt, slecht contact of sync tussen soft en hummie die niet goed wilt. Maar eens het werkt, werkt het prachtig ;)

{editted by moderator}

de laptop is van de werkgever en de programma?s die ik tijdens mijn werk gebruik draaien op 98 en om daar nou xp overheen te zetten
ben inderdaad wel benieuwd of de mede satters met problemen ook met win 98 werken
want anders............... gaat toch die xp eroverheen :)
sch**t aan de baas

ja dat is de reden waarom ik toh 3.1 in de humax geladen heb
op 3.0 zat de optie om a te kiezen n.l niet
en b ook al 300 keer gedaan verder als c komt ie niet en mode blijft op d staan en humax geeft melding invalid card en kaart verwijderd,heb net de e even nagelopen
ga zo maar weer eens proberen :-(
lucifers tussen de oogleden inmiddels vervangen voor spijkers

{editted by moderator}

geprobeert op cas 1 tot en met 6
met windows xp pro keys zijn goed
en steeds geen beeld

tendoryu

Hij moet echt op cas 1 staan zie schema

CAS1 => For aaa
CAS2 => For bbb
CAS3 => For ccc
CAS4 => For ddd
CAS5 => For eee
CAS6 => For fff

Zelf ook een paar dagen met laptop win95 geprobeerd, maar er werkte niks.
Heb er nu een xp machine aan gehangen en alles werkt.

Error
{editted by moderator}

Heb hem hier op een Dell Inspiron draaien met W98 en een a zonder voeding op een Humax IRCI 5400.
Had eerst het probleem dat ik wel een b kreeg maar geen beeld. Na wat zoek werk kwam ik erachter dat ik het Log gedeelte de c en d aan had gezet. Na deze uitgezet te hebben werkt het perfekt.
Heb helemaal niets verandert aan de verdere instelling alleen de f in de map waar g gezet.
Avensis

{editted by moderator}

hele pc +monitor en toebehoren naar ontvanger gesleept maar ook weer zonder resultaat
ik ga er dan ook maar vanuit dat mijn seasons naar de kl*te is.
want zelfs tape aan de onderkant van de seasons (mogelijk slecht contact) helpt niet
krijg meestal na 7-8 seconden invalid card melding op t.v
krijg nog wel atr daarna melding ivalid card en kaart verwijderd
nou nog maar eens een seasons zien te vinden :-(
als laatste strohalm

Krijg hem onder w2000prof ook niet aan het werken. Season getest met wb en werkt goed. Heb alle postings nagelezen. Krijg alleen maar atr in beeld. Voor de rest geen beeld zelfs niet op de nl zenders. Ben al 2 avonden bezig.

bij mij was het simpel verkeerde season gebruikt die met aparte voeding werkt zeer goed en die zonder voeding niks anders dan leed

gr tendoryu

Heb hier gewoon een season 1 onder win 2kpro draaien hoor en dat op een nokia 9500.
Programma draaide eigenlijk best wel snel na de eerste kennismaking.
Krijg alleen conax niet open maar dat schijnt nog niet te werken op de 9500.

Hoe het ook zei, het blijft tot nog toe een heel geklooi om het ding aan het werk te krijgen, maar als het eenmaal werkt niet meer aankomen en het draait. Wel lastig als je de hummie even uitzet om wat te uploaden of te reorganiseren, want dan begint het hele feest weer opnieuw. Ik werk met een laptop pentium 1 klok 75 mHz w98 en een season2 kaart. De laatste keer dat ik hem opgestart heb heb ik eerst de funcard sbs6 laten opstarten en toen de season het laten overnemen en daar ging hij. Maar dit kan ook wel weer meer geluk dan wijsheid zijn. Misschien komt er nog wel iemand met de juiste reset procedure om de zaak snel aan de gang te krijgen.
Allemaal een gelukkig nieuwjaar en succes met de hobby.

Ik krijg geen beeld maar telkens emm meldingen in het proggie hij accepteert de kaart wel waar kan ik de goede keys vinden als het daar aan licht?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan