En toen was er ruzie!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.923
Waarderingsscore
1.048
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Ik heb mijn schoonmoeder ooit eens een grafzerk gekocht voor Kerstmis.
Het jaar daarop heb ik haar geen geschenk gekocht.
Toen ze me vroeg waarom..!..antwoordde ik dat ze haar geschenk van vorig jaar nog niet gebruikt had?..
En toen is de ruzie begonnen??..


Mijn vrouw en ik keken naar? de kwis van ??n miljoen? terwijl we in bed lagen. Ik keek haar aan en vroeg.....?Wil je sex hebben,?
?Neen?, antwoordde zij.
Toen vroeg ik ?is dat je definitief antwoord??
Ze bekeek me niet eens en zei simpelweg...?Ja?.
Ik zei;..... ?dan wil ik een vriendin bellen?
En toen is de ruzie begonnen?..


Ik ging samen met mijn vrouw eten in een restaurant.
Om de ??n of andere reden nam de kelner mijn bestelling als eerste op.Ik zei; ?voor mij een rumsteak a.u.b.?
Deze vroeg ?Maakt u zich dan geen zorgen over de dolle koe??
?Neen, ze kan zelf bestellen?
En toen is de ruzie begonnen?..


In een school tijdens een ouders bijeenkomst zaten mijn vrouw en ik samen aan een tafel. Zij bleef maar kijken naar een dronken man die met zijn bier zat te morsen. Ik vroeg haar:.....?Ken je hem??
?Ja,? zuchtte ze, ?hij is mijn oude vriend van 15 jaar geleden !!!.....
Hij is beginnen te drinken toen we uit elkaar zijn gegaan en ik vernam dat hij sindsdien niet meer nuchter is geweest?.?
?Mijn God,? zei ik, ?Wie zou er nu denken dat iemand zolang kan feesten!?
En toen is de ruzie begonnen?..


Mijn vrouw zat naast me in de zetel terwijl ik aan het zappen was.
Ze vroeg;?is er niks op TV?? Ik zei; ?Jawel ?.stof.?
En toen is de ruzie begonnen?..


Toen opeens onze grasmachine defect was, bleef mijn vrouw er steeds op hameren dat ik hem moest herstellen. Maar op de ??n of andere manier had ik altijd wel iets anders te doen zoals de schuur opruimen, de boot poetsen, bier maken, enz?.
Uiteindelijk dacht ze een manier gevonden te hebben om haar wil door te zetten. Toen ik op een avond thuiskwam was ze het gras aan het bijknippen met een schaar. Stil keek ik een tijdje toe en ging toen naar binnen.
Een minuutje later kwam ik terug naar buiten en gaf haar een tandenborstel. Ik zei;....? Als je gedaan hebt met knippen kun je nog even de oprit borstelen???
En toen is de ruzie begonnen?..


Mijn vrouw gaf me een hint wat ze voor haar verjaardag wou.
Ze zei;:......? Ik wil iets glanzend dat in 3 seconden van 0 naar 150 gaat.? Ik kocht haar een weegschaal.
En toen is de ruzie begonnen?..


Op een zaterdagmorgen werd ik vroeg wakker.
Ik kleedde me stilletjes aan, maakte mijn ontbijt en glipte de garage binnen. Ik hing de boot aan de wagen en reed naar buiten in een hevige regenbui.De wind blies tegen 80Km per uur dus ik reed terug de garage binnen. Ik zette de radio aan en vernam dat het de hele dag zo zou blijven. Ik ging terug naar binnen,kleedde mij stilletjes uit en kroop behoedzaam terug in bed,naast mijn vrouw.
Ik vleide me tegen haar rug en fluisterde;:.......?Het weer buiten is verschrikkelijk slecht.?
Mijn liefhebbende vrouw zei;:......?En kun jij je voorstellen dat mijn domme echtgenoot is gaan vissen??
En toen is de ruzie begonnen?..


Mijn vrouw stond in haar blootje naar de badkamerspiegel te kijken.
Ze was niet gelukkig met hetgeen ze zag en zei tegen me;:...?Ik voel me verschrikkelijk....Ik zie er oud, dik en lelijk uit.... Ik kan nu ?cht een complimentje van je gebruiken.?
Ik antwoordde haar;.....?Jouw ogen werken nog uitstekend?.?
En toen is de ruzie begonnen??
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan