En we hebben er weer eentje!

Je kunt het ook anders zien, LH feliciteerde Lecrerc met de overwinning en waarom zou je dan nummer 2 feliciteren?.
 
Normaliter ben ik gewend dat ze elkaar feliciteren. Misschien wil LH dat beperken tot de nr. 1 maar volgens mij heeft ie Verstappen vorige keer ook niet gefeliciteerd, weet ik niet meer zeker. Weet iemand dat nog?
 
Weet iemand dat nog?

Op de vorige pagina. :)

Op andere podia waar HL ook opstond werd hij ook door Max compleet genegeerd.

Maar dit is wel weer ERG kinderachtig van onze crybaby hoor. Bahbah.

Ik zat net nog de kampioensrace terug te kijken van Max en en het valt mij op dat ik me nog steeds erger aan HL, zeker toen hij werd opgehouden door Sergio Perez en er niet voorbij kwam en wat zei LH? "He's driving dangerous". :)
 
Op de vorige pagina. :)
Ja maar daar schrijf je dus dat HL (het is overigens LH) door Max genegeerd werd en het gaat juist over het omgekeerde geval.
Maar ik neem aan dat je bedoelde dat LH ook op andere podia Max negeerde. ;)

Dan is dat in elk geval bevestigd.

Daarom noemen ze hem ook crybaby, altijd als er iets tegen zit of hij twijfelt gaat ie gekke dingen roepen. Driving dangerous, shouldn't we better stop to safe the motor, why did we choose for these tires, he won't let me pass en meer van dat soort ongein.
 
Ja maar daar schrijf je dus dat HL (het is overigens LH) door Max genegeerd werd en het gaat juist over het omgekeerde geval.

Omgekeerd gebeurd het inderdaad ook.

Maar ik neem aan dat je bedoelde dat LH ook op andere podia Max negeerde

In eerste instantie niet want en de bevestiging is dus onjuist. :)
Max kijkt LH niet aan omdat LH geen aandacht heeft voor Max.

Maar let him cry die HL want ik ken er nog wel meer in de F1 die niet zo in de schijnwerpers staan als LH.
 
Waar ik me (VEEL) meer aan erger is het gedrag van de zg "supporters".
Voetbal is door het gedrag van die zg "supporters" al jaren kapot voor mij, gaat dit nu ook met mijn lievelingssport gebeuren?
De eerste tekenen van verkeerd ( onacceptabel)gedrag had ik in 2018 al op de Redbull ring gezien, leuk een hottub bouwen op de camp-site, maar om daar nou beschonken in te gaan zitten en vervolgens alle vrouwen en meisjes nafluiten tot midden in de nacht kan dan weer niet!
Alcohol is geen excuus om je niet te gedragen.
 
Het misbruiken van alcohol is inderdaad het probleem. Drinken om te drinken met alle gevolgen van dien.
Naarmate de leeftijd vordert gaan mensen beter om met alcohol...

...dan wordt er gedronken om problemen te vergeten. :LOL:
 
Beetje laat, maar beter laat dan nooit. Ben eens benieuwd hoe het 't komende weekend gaat in Hongarije.

Het was weer een spannende race en waarschijnlijk zou al dan niet de winst aangekomen zijn op de pitstraat en de bandenwissels. Helaas viel Leclerc weer uit en toen was het wedstrijdelement er wel uit.

Wat ik me wel afvroeg is waarom Perez deze keer weer niet harder kon? Uiteindelijk zelfs nog ingehaald door een mijns inziens omstreden inhaalactie door Russel. Maar het lukte hem ook niet om Hamilton achter zich te houden.
Want Perez moest dezelfde afstand aanhouden tot Hamilton en op dat ogenblik zette Russel hem al vrijwel naast Perez, terwijl die feitelijk dus ook die halve seconde achter Perez had moeten blijven.
Dat was al 1. Daarnaast werd Mercedes ook weer voorgetrokken doordat er buiten de lijnen werd gekleurd en er niets over gezegd werd, iets waar Perez wel voor gewaarschuwd was. Dat was nummer 2.

Ik hoop niet dat we nu weer opnieuw beginnen Mercedes voor te trekken nu ze weer iets beter lopen.

Uiteindelijk deed Russel er wel sportief over en toonde hij begrip, maar ik begrijp het nog steeds niet waarom Russel niet tijdens het einde van de VSC ook een half seconde achter Perez had moeten zitten en niet er naast.
 
Nou BT dat doen ze al.
Redbull heeft zijn legale bodem moeten aanpassen omdat mercedes daar over had geklaagd.
Daarom is de snelheid van de redbull nu wat minder.
 
En ook zeer netjes dat Hamilton Max een hand gaf en hem feliciteerde.
 
Hoeveel camera's stonden daar bij? ;)
(flauw, ik weet het :) )

Hongarije, het zal mij benieuwen. Dit is een 'high speed' circuit dus denk ik dat Ferrari hoge ogen gaat scoren.
 
Vorig jaar op Hongarije P9 voor Max door schade aan zijn bolide na een actie van Bottas. De weersverwachting voor de trainingen en kwalificatie is regen en zondag waarschijnlijk wel droog.

Ik hoorde eerder dat België komend jaar waarschijnlijk van de F1 kalender afgehaald gaat worden en daar komen dan 2 circuits in Amerika voor in de plaats. Toch een thuiscircuit voor Max gezien de vele Nederlanders die er heen reizen.

Dat het de laatste keer was op het Circuit Paul Ricard vind ik dan weer minder erg want ook al is het een veilig circuit, de overdaad aan al die blauwe kleuren vind ik minder geslaagd.
 
En weer eentje erbij. Schitterende race gereden. Van plek 10 moeten starten en dan nog onverwacht 1ste worden en dat ook nog ondanks een spin. Dat was geweldig teamwerk maar ook zeer goed racewerk van Verstappen!

Hulde! 🏆
 
Die Ferrari blunderen keer op keer , hebben de snelste auto's maar de strategie begint echt dramatisch te worden.
En zelfs met een pirouette wist max toch eerstes te worden , erg knap en perfecte timing.
 
Ja de strategie is niet van het beste. En als je dan zit dat ze met een volledige pitstop (terwijl de stop zelf best goed is), inclusief in- en uitrijden respectievelijk 6 en 3 seconden verliezen op RedBull dan is dat behoorlijk.

Ook die ene inhaalactie met een miniem foutje van Leclerc, de eerste keer dat ie hem inhaalde, was ie ook echt weer scherp onze Max.

Ondanks dat ik niets heb met Hamilton (zoals velen) is het toch wel leuk dat ook de Mercedessen weer mee beginnen te doen aan de top, dat maakt de races alleen maar spannender.
 
Ik heb vanmiddag samen met mijn zwager genoten van een érg mooie race!

Wat een klasse dat Max van 10 naar 1 rijdt.

Ook die spin, ik schijt al in mijn broek als ik de 200 km aanhaal, maar hij draait gewoon een rondje 300. :biggrin:

De BBQ daarna heeft extra goed gesmaakt, nou even de zomerstop, en op zijn sloffen op naar de tweede wereldtitel.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan