en weer een nieuwe versie

Originally posted by JB Te vinden op http://www.dominance.net/overflow/

 


JB
ik heb sinds een lange tijd weer eens een nieuwe versie in mijn mm9500 gezet en wel deze nieuwe en mischien doe ik wel iets stoms maar ik krijg geen geluid .

kan iemand mij vertellen hoe dit komt en is daar een oplossing voor?/

greetz Tom Koenen

 
Hoi,

Tja, da's dus een typisch voorbeeld wat mensen doen (ik ook wel eens hoor!!) Gewoon de info op de dvb2000 site lezen. Uli ondersteund met de nieuwe versies alleen 1 type geluids-chip, er zijn 2 versies van die chips in omloop, dus als je pech hebt heb je geen geluid meer met de nieuwe versie.

groeten, Matrix

 
Als je die chip niet in de nokia hebt zitten kun je deze testversies beter achterwege laten en een eerdere versie nemen.

Deze testversies zijn voor AC3.

 
De nieuwe test versie 1837 werkt weer op beide chip-types. Ik heb het net gedownload en geprobeerd.

Werkt weer als vanouds, maar dan met 16:9 etc.....

 
wat is de dvb2000 versie van mirror? is deze anders als de "normale" versie want ik zie geen verschil.

 
tkoenen: het zijn de zelfde bestanden, staan alleen ook op een mirror site, voor als het druk is of er wat uitvalt;-)

Overigens is Uli wel op stoom gekomen, 4 nieuwe versies uit vandaag.

 
en de vrouwlui maar aan de volume knopjes zitten (versie 1840test)

 
Dat moet je ze meteen afleren Pet123 anders is ie dadelijk weer stuk en heeft niemand het gedaan of ligt het volgens hun weer aan het apparaat.:biggrin:

 
Ik zit nog steeds met de laatste versie met blocker 1816 zijn er geen nieuwere met blocker of zijn er andere betere manieren om te blocken

 
zijn er soms ook versies met de normaal oude volume balk dat is iets netter op het scherm?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan