En Wilders maar schreeuwen?!?!?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.177
Waarderingsscore
576
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Misschien eentje voor kilroy, maar ik bemoei mezelf niet met politieke kwesties!

Ieder land/mens heeft zijn mooie dingen, kijk maar eens naar [ame=http://www.youtube.com/watch?v=BIVTBL5r1Hg#t=22]dit[/ame] filmpje.
 
Hoemeer aandacht er aan wilders gegeven wordt hoe harder die gaat schreeuwen dus conclusie niet meer over praten en het wordt stil.
Hij is net een klein kind als die weet als ik maar schreeuw krijg ik aandacht.
 
Wie is Widers? :biggrin:

Maarreh... tja... hij is stom. Hij heeft wel ergens gezegd dat hij criminele Marokkanen bedoelde, maar dat had hij veel duidelijker moeten maken en ook vaker zeggen ter correctie.
Bij een dergelijk grote vergissing hoort een excuus, dat weigert hij te maken dus dat bevestigt mijn eerdere gedachten over Wilders.
Goede idee?n over bepaalde zaken, maar met andere dingen gaat hij veel te ver en is hij te grof. Dus geen partij voor mij.
 
Och freggel1, elke nationaliteit heeft schonen die dat ook willen kunnen laten zien en in veel gevallen kan dat ook.
Ook heb je bv de Turkse buikdanseressen (belly dancers), tot groot genoegen van de heren.

Van Arabische sheikhs is bekend dat ze complete vliegtuigen afhuren gevuld met schonen van alle nationaliteiten en daar hun plezier mee hebben op grote hoogten, en het is beter dan wat in het zand te spelen.
Heel anders dan wat ze in hun homeland doen.

Het grote probleem zie je o.a. in Afrika en het Midden-Oosten waar rebellen en opstandelingen roepen om de Sharia en Jihad en dat met de Kalashnikov doen.
Die het doen zijn weinig of ongeschoolden die menen iets van de Koran te snappen.
Er staat nergens in de Koran geschreven dat elke Moslim volgens de Sharia en Jihad moet leven maar wordt enkel maar zijdelings vermeld.
Ook voor Imams zijn geen bepaalde opleidingen en elke Moslim kan zich Imam noemen als hij meent zijn geestelijke eieren kwijt te moeten kunnen.

Jarenlang hebben dan ook de diverse religies vreedzaam naast mekaar geleefd in vele landen.
Totdat een klein aantal de Sharia en Jihad ontdekten en er een heel andere betekenis aan gaven en probeerden anderen ook te bewerken en door de hoge omloopsnelheid van moderne sociale media kreeg je chaos.
Een ander probleem is dat veel ouders hun kinderen willen opvoeden volgens dezelfde normen als zij werden opgevoed, en niet met de tijd meegaan en veranderen.

Grtz.
 
Black Tiger;230580 zei:
Wie is Widers? :biggrin:

Maarreh... tja... hij is stom. Hij heeft wel ergens gezegd dat hij criminele Marokkanen bedoelde, maar dat had hij veel duidelijker moeten maken en ook vaker zeggen ter correctie.
Bij een dergelijk grote vergissing hoort een excuus, dat weigert hij te maken dus dat bevestigt mijn eerdere gedachten over Wilders.
Goede idee?n over bepaalde zaken, maar met andere dingen gaat hij veel te ver en is hij te grof. Dus geen partij voor mij.

heb je gelijk in ik bemoei me helemaal niet met de politiek.
De CDA,PVDA,VVD ze bakken er allemaal er niets van, hoop beloven en als ze hun zin hebben tegelijk ons nog meer geld aftroggelen..

Ik denk dat ik maar eens op de partij van de dieren stem die komen tenminste echt iets voor op(tenminste dat denk ik )
 
Ach ik stem al jaren SP, die zijn ook nog nooit aan de beurt geweest. Misschien brengt dat ooit iets op, een coalitie SP, Partij van de dieren en misschien Piratenpartij ofzo... wie weet. :biggrin:
In elk geval alles beter dan wat we tot nu toe gehad hebben... hopelijk...
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan