En zo krijg je 250MB hotmail ruimte..

K

kip

Voor de Hotmailers onder ons, die altijd ruimte te kort hebben in hun hotmail inbox:

1) Login Hotmail
2) Ga naar "Instellingen" (of settings)
3) klik op de "Prive" tab (Personal)
4) kies "Mijn profiel" (My profile)
5) verander het land in "United States", the state in "Florida" en de zip
code naar "33332" (Het kan even duren voordat de lijst met staten wordt
bijgewerkt). Om zeker te zijn verander ook de taal naar English en verander
je leeftijd naar 21+ (zeker doen anders vraagt ie om creditcard gegevens van je ouders).
6) kopieer nu deze link in dezelde window en ga erheen:
http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com...in/Accountclose
7) Er staat dat alles word gedelete, maar dat is niet zo. Ik heb al mijn
mails nog.
Klik proceed elke keer en log weer in. Je zult zien dat je account nu 25 mb
is! over paar dagen tot een week is het 250 mb.

Bij mij is het dus ook gelijk 25MB geworden en verwacht dat ik de 250MB dus
ook zo heb.

Veel plezier voor de mensen die dit nog niet hebben, Je kan na dit gedaan te hebben je taal en land allemaal weer normaal instellen.
__________________
 
Als je aanmeld bij lycos krijg je gewoon zonder moeilijk tedoen een mailbox van 300 mb (gratis).En je hebt geen last van al die spam die je krijgt bij hotmail.


_________________------

Toedeledokus
 
De link van kip word hier bedoelt.
Dat even ter duidelijkheid. Misschien ook maar goed ook.:)
 
En je hebt geen last van al die spam die je krijgt bij hotmail.


_________________------

Toedeledokus [/B]


MBT tot spam hotmail,Ik heb daar nu nooit last van
heb accounts bij 12move/hotmail/@home/Yahoo etcetc

Denk meer dat dit aan de desbetreffende gebruiker zelf ligt!!

heb de laatste 2 maanden werkelijk 2 spam emails gehad waarvan er 1 onterecht gefilterd was (was toevallig van T*n* D**)

de meeste gebruiken een hotaccount om b.v diverse board een account naam te registreren of omwille een product te registreren deze wordt dan meteen gezien als spam voor de gebruiker maar vergeet dat hij zich daarvoor wel bekent is verklaart met de voorwaarden dus accoord gaat met reclame of weet ik welke andere shit.

Denk dat ik aardig in de richting zit niet??
 
Nee. Maar wel grotendeels. Daar komt de meeste spam vanaf.

Doch je kunt ook gewoon wachten, het komt vanzelf een keer.
Hier heb ik bijv. een email adres van mijn provider, daar heb ik er 2 van, die adressen gebruik ik dus NOOIT voor dat soort dingen, ik mail er alleen meer naar een enkel persoon zoals m'n zus en zoals denktenk en mijn provider voor de support.

Dat bestaat nu ongeveer driekwart jaar en hups, de eerste spam email is binnengerold.

Het komt vanzelf we een keer, maar het is natuurlijk wel zo dat als je het account gebruikt voor ergens op te komen dat het veel erger word. Niet speciaal van forums, maar wel voor een product te registeren, of online bij bepaalde info te kunnen komen.
Veelal worden adressenbestanden verkocht aan spamsites dus als je dat al 1x gedaan hebt... tja.....

Doe je dat nooit, dan krijg je vanzelf toch wel een keer spam, duurt alleen iets langer.;)
 
Ben dan een van de gelukkige dan maar.

Sinds oprichting bij home een abbo 1x verandert van ip vanwege de omruiling van de com 21 (217.00.)naar de motorola(84.00.)


`this m meer hoe je met je mail omgaat zowel inkomend als uitgaand
 
Als je ip adres wijzigt is niet interessant want je email adres blijft dan bestaan in het @home voorbeeld.

Het ligt ook er aan wanneer er weer eens een grote zoekmachine gedraait heeft.
En zeker ook hoe je met je mail omgaat, dat gaf ik toch ook al aan? Maar hoe voorzichtig je er ook mee omgaat je zult altijd spam binnen krijgen ook al gebruik je het totaal niet.
Duurt alleen wat langer, soms een aantal jaren, maar opeens dan komt het wel.

Het is in feite gewoonweg belachelijk dat je zo omzichtig met je email adres moet omgaan temeer gezien je voor steeds meer informatie registeren moet. Over het algemeen wel gratis, maar toch.... daar gaat weer je emailadres.

Internet is steeds meer een beerput aan het worden, niet alleen qua spam en virussen, maar ook daar de regeringen er steeds meer grip op proberen te krijgen met allerlei wetten en maatregelen en gezever. Daar gaat je privacy en je vrijheid waar internet voor bedoelt was.
Liefst wilden ze het helemaal reguleren en precies kunnen zien wat elke gebruiker op elk tijdstip deed.... bah.

Maarja, zal zijn tijd wel duren, ik bewaar mijn modempie fijn want over een jaartje of 10 gaan we weer terug naar de bbs-tijd, privacy rulez.:)
 
Als ik mijn eigen account probeer te veranderen gebeurt er volgens mij niks, waar moet ik die koppeling trouwens naar toe kopieeren.
Als ik een nieuwe account aanmaak krijg ik wel gelijk 25 MB opslagruimte.
En op deze site http//:www.25mb.tk praten ze niet over die link te kopieren!!!

Gr,

Intruder
 
A Google approach to email.
Gmail is an experiment in a new kind of webmail, built on the idea that you should never have to delete mail and you should always be able to find the message you want. The key features are:

Search, don't sort.
Use Google search to find the exact message you want, no matter when it was sent or received.

Don't throw anything away.
1000 megabytes of free storage so you'll never need to delete another message.

Keep it all in context.
Each message is grouped with all its replies and displayed as a conversation.

En bij deze 4 maal meer
1 nadeel, iemand moet je lid maken
 
Lid worden is ook niet zo'n groot probleem, want er zijn inmiddels genoeg mensen met een accountje die je erom kunt vragen.
Nadeel bij google, zoals in jouw stukje tekst ook vermeld, is dat jouw mail door google doorzocht mag worden.
Dat betekent dus dat die berichten beschikbaar zijn voor commerci?le doelen.
Want iemand die daar bij google goed voor betaalt, mag dus in jouw mail zoeken naar trefwoorden.
En zo statistieken opbouwen die dan weer vertaald kunnen worden naar een commercieel model.
De zoeker kan dus niet in jouw mail lezen, en kan ook niet in jouw naam zenden of ontvangen.
Dus zou je anonimiteit wel gewaarborgd moeten zijn.
Het is echt niet zo dat google of welke commerci?le partij ook ooit iets gratis en voor niks zal weggeven.
Dus ook hotmail, yahoo en lycos zullen dat niet doen.

Verder is bij mijn weten googlemail (Gmail) nog steeds in b?ta fase.
Het is een tijdje terug ook in het nieuws geweest nadat hackers er hun best op hadden gedaan en het systeem open lag.

Met andere woorden: pas dus een beetje op met dit soort zaken.
En let erop wat je ergens wegzet, want de betekenis van het woord priv? begint steeds meer te vervagen.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan