Enorme flapdrol

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
928
Punten
113
Leeftijd
75
Zo noemde een webmaster van het bekendste Nederlandse satellietforum me. Met een Engelse naam. 4all dus.
Wat had ik gedaan een reply op de vraag van de importeur wat het probleem was met de nieuwe tuners van gigablue.
Dus ik in het Engels herhaald wat zo ongeveer drie keer in het nl in het topic stond.
Bam gelijk ongevraagd verwijderd met een waarschuwing niets in het Engels zonder nl vertaling en moest daar voor akkoord gaan anders mocht ik niet meer posten.

Dus ik zo netjes mogelijk uitgelegd dat die reply inhoudelijk al drie keer ter sprake was geweest in het nl en dat die reply bedoeld was voor de makers van gigablue.
En dat ik niet akkoord ging omdat ik dan schuld bekende.

Na een paar dagen wat denk je niet gelezen en geen antwoord.

Nog eens contact genomen en nog eens de situatie uitgelegd en het een beetje kinderachtig vond om op die manier  te waarschuwen.

Kreeg toen een reactie dat ik een enorme flapdrol was en de schuld niet op me nam.
Was getekend webmaster van satelliet 4alll

Is het normaal dat webmasters zich zo verlagen dat ze een lid  gaan "uitschelden"  :devil:

Bij onze TB oftewel Michel W. is dat al sinds den beginne het geval. Het is wat mij betreft dan ook verbazingwekkend dat betreffend forum nog steeds het grootste kan zijn terwijl er voldoende andere forums zijn die minstens ook gelijk kunnen helpen en een stuk gebruikersvriendelijker zijn.

Dit is al jaaaaaaaren zo. Dus eigenlijk verbaast het me ook een beetje dat je dat nog niet wist van dat forum.:)
En ik zie dat er ondanks alles nog steeds niets verandert is.

Daar is echt niks veranderd. Matrix heb je geen ban gehad dan.

Blijkbaar wordt het al wat vriendelijker, je krijg niet eens een BAN meer.
:klappen:

Nee geen ban, een waarschuwing die je moet lezen en na het lezen op akkoord klikken, wat ik dus in deze verdom.

Dan maar niet, heb me uitgelogd .

Nou ben ik wel regelmatig een flapdrol maar om daar nou een enorme flapdrol van te maken gaat me iets te ver.

Trouwens ik was laatst op een forum voor medics met name voor craniosacraal therapie en daar bestrafte ze uitspattingen met een paar dagen blokkade dat lijkt me wel iets. Grote mond of scheldpartijen afstraffen met een paar dagen geen toegang.

Is niks voor dit board , iedereen is zeer netjes en laat iedereen in zijn waarde. Wordt er iets fout gepost wordt dat keurig netjes zonder probleem door het ongeleide projectiel opgelost. ?

the matrix zei:
Wordt er iets fout gepost wordt dat keurig netjes zonder probleem door het ongeleide projectiel opgelost. ?

Waarom ik nou altijd? :biggrin:

Tja er moet toch iemand de schuld krijgen freggel1? Jij bent het meest geschikt. :biggrin:

Fijn dat je dit zegt BT, en ook Matrix.... 

Maar ik zal het zelf maar zeggen: leg er niet teveel eieren onder. ;) :biggrin: 

Geen probleem, je bent ook het meest geschikt om eieren te breken. :biggrin: :)

idd die Michel W is een dictator

Volgens een nauwe definitie is een dictator iemand die volledige en onbegrensde alleenheerschappij heeft .

Omdat ik weiger akkoord te gaan met het bericht waarvoor ik een schorsing heb had ik het besluit genomen met enig vooraf wetende risico een 2e account aangemaakt.

En jawel hoor deze enorme flapdrol zoals de dictator mij noemde vroeg waarom ? heb keurig uitgelegd dat ik in het topic belangrijke mededelingen had en dat ik dat de mede leden niet wilde onthouden en omdat ik geen berichten mocht versturen die 2e account even had aangemaakt.

Wat doet die dictator, heeft geen enkel begrip voor de hulp die ik verleend heb en gaat ie in het bewuste topic even uit de doeken doen dat alles wat ik met het 2e account heb aangemaakt plus account verwijderd heeft. terwijl op iedere pagina staat uw privacy stellen wij zeer op prijs  Pfffffffffffffff.

Via een non reply mail krijg ik een echte warning dat dat account verwijderd is en als ik oweej nog een keer dat uithaal alle accounts verwijderd worden.
Eigenlijk hoop ik dat alle leden daar in opspraak komen want ik heb me behoorlijk ingespannen voor een probleem met drivers voor een GIGABLUE , zelfs met gigablue gecommuniceerd.

In ieder geval ziet hij me daar nooit meer.

Even een regel in mijn host bestand toegevoegd
127.0.0.1 www.s***4**l.com

Klaar die website is nu voor mij verboden

Ook in mijn mail de boel geblokkeerd.

Waar een groot forum piepklein in kan zijn
Misschien dat die dictator ook sneaky op dit board neuzelt.

Wij deden hier aan "kwalleballen" , misschien ff een linkje naar dat onderwerp hier wegzetten, zodat we er eens een gepaste reactie onder kunnen zetten? 

Ik mag aannemen dat je daar post onder dezelfde naam?

Ff een bezoekje brengen nu naar dit schrijven. ;) 

Heb nog wat europallets liggen om het fikkie eventueel op te stoken. :biggrin:

Ohja, sneaky meeneuzen mag, Freggels zijn klein maar niet ..... :devil:

Er zitten wel v??l Matrixen op dat forum, de welke ben jij????? 

Onder topic gigablue ging over dvb c/t2 waarschijnlijk nu alleen the matrix het andere account heette "pokhout" de drivers werkten niet goed in de nieuwe images en wel in de oude. Drivers konden niet meer overweg met transponders met breuk frequenties, ik scoorde zeker 8000 viewers

Het account pokhout (slaghout) had ik bedacht door wie de bal kaatst kan hem terug verwachten????

Eigenlijk hoop ik dat alle leden daar in opspraak komen
Dat hoop ik al jaren, ijdele hoop. Ooit is eens een compleet moderatorteam in opstand gekomen en opgestapt. V.w.b. gebruikersbehandeling is er niets verandert. Er is ook nog eens een vereniging opgestapt, helaas is er door anderen weer een nieuw forum opgericht i.p.v. met zjin alleen een van de bestaande forums te kiezen, waardoor de kracht en kennis dan weer beter gebundeld was.
Dus het zal altijd wel zo blijven. Ik schenk er geeneens meer aandacht aan. Mensen kiezen er zelf voor om er te gaan/blijven, moet men ook niet raar kijken als men zelf een keer aan de beurt is.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan