epg en tijd

Technodad

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
21 sep 2002
Berichten
522
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
62
Heb hier op de vu duo met Pli3.0 image epg info die niet klopt, ook zie ik als ik de tijdzone op amsterdam zet, hij 2 uur later aangeeft.
Heb de tijdzone aangepast, zodat hij wel de tijd aangeeft die het werkelijk is, maar de epg info klopt nog steeds niet...
Iemnd een suggestie ?

Groet,
 
Tweet of email sturen naar Canal Digitaal

Wat je schrijft klopt overigens maar ten dele want het is op de SD zenders wel goed, dus betreft het alleen de HD zenders
 
Had nog niet op de sd gekeken, inderdaad op hd, dank voor je antwoord :)
 
Oelewappers van Canal Digitaal reageren nergens op, ook geen storingsmelding op hun website. Is nu al 2 dagen zo en uiterst hinderlijk als je timeropnames wilt maken.
 
Precies, wij nemen altijd op via epg, dit is niet grappig.
Overigens is de tijdzone weer goed nu.
 
De EPG is not steeds een puinhoop op de NL HD zenders
 
Hopeloos op canaaldigitaal, TVV en Ziggo.
Zal wel erbij vermelden Dreambox 8000.
Dus weer als vanouds handmatig gegevens invoeren voor het opnemen van programma's
 
Als je een goede image/plugin hebt, kun je nog precies zo timers maken, je moet alleen op het "EPG-scherm" 2 uur verder kijken dan de timer zetten en bij de begin- en eindstrijd 2 uur aftrekken. Dus meestal is het hetzelfde alleen 2x de tijd (alleen de uren) aanpassen, zo gedaan. Wij gebruiken overigens de plugin CoolTV Guide (v.6.4.0).
 
Bedankt voor u mail

U geeft aan problemen te ervaren met de EPG.

Onze excuses voor het ongemak. Sinds de afgelopen dagen hebben we een storing met betrekking tot de EPG.

Wij zijn op de hoogte van de situatie en het is de bedoeling dat het probleem in de loop van vandaag ( 10-05-2013 ) is opgelost.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal
 
Het werkt weer
 
Gedeeltelijk dan zeker.
Ik zie bijvoorbeeld op NGC nu wel een banner dat je maar een HD (abonnement ?) ontvanger moet nemen als je nog verder wil kijken, maar helemaal geen EPG meer (verschillende toestellen).
En op DiscoveryHD zie ik verschillende programma's die telkens 5 minuten van elkaar starten (maar veel langer dan 5 minuten duren).

Oorzaak is de ongelofelijke eigenschap van CDS hun klanten zo veel mogelijk lastig te vallen, zie ik zojuist.
Daarom moet er dit jaar zo'n 8 keer naar nieuwe zenders worden gezocht en/of word je zenderlijst (al dan niet geheel automatisch) overhoop geschopt.
Zenders die komende week overgaan op MP4, hebben al minimaal een week geen EPG data meer ontvangen omdat deze nu alleen voor de nieuwe kanalen beschikbaar zijn.
Pas vandaag is de data met een gewijzigde zendernaam verzonden (mijn tv met ingebouwde ontvanger gaf zojuist aan dat er nieuwe zenders zijn toegevoegd, gister avond nog niet).
Die wijziging houdt in dat de naam word uitgebreid met de tekst (old), en de zender ergens achter in de lijst terecht komt.
Achter in de lijst houdt bij CDS in dat ie net onder programmanr. 1000 uitkomt want CDS is van mening dat 1000 zenders al veel te veel is.

Er hangt hier een miezerbuitje, en op de nieuwe frequentie van NGC word er nu niets ontvangen.
En dat ligt echt niet aan mijn installatie.
Ik heb wel net weer een dikke rekening mogen betalen aan die idioten, voor het komende half jaar.
Hiermee is de kans dat ik toch maar een dure glasvezel ga nemen weer een stuk toegenomen.
Want dan krijg ik sneller internet, veel meer tv zenders voor mijn geld, en voor lagere kosten.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan