EPG foetsie ????

bert50

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo allemaal.
misschien kan iemand mij helpen, het volgende is het geval.

Toen ik de box kocht, pasgeleden heb ik daar rechtsreeks de X-Bitch opgezet. Alles werkte ook de programma info onder in het beeld als je van kanall wisselde.

Nu las ik dat je eerst een Clean.img er op moest zetten voor dat je een ander Image er op zet.

Nu dat heb ik gedaan en eerste Clean en toen de bitchX_xmas_special_ruDREAM2312.img, maar nu is die programma info pleite.

Mijn vraag is hoe ik die weer terug krijg.

Groetjes Bert

Ondersteund de nieuwe image de epg wel?

Anders kun je de epg module wel terug plaatsen.

GR Fred.

Even bij sjerom kijken. Ga naar meest gestelde vragen en kies voor Canal+ EPG, lees dat goed door. Volg de links, download de nieuwste versie. En handel zo als aangegeven. Ook het wijzigen van een bestand (nederlandse data onderin).

Oops, het kan nooit kwaad oude bestanden eerst te verwijderen voordat je de nieuwe erop zet. En let even op de attributen, desgewenst ze met chmod aanpassen.

EPG is een plugin niet meer en minder.

Suk6.

Bedankt allemaal,

Heb het gedaan zoals Sjerom het voorschrijft, maar er zit een foutje in het linken als je een hd gebuikt.

Sjerom zegt ln -s /hdd/plugins /var/tuxbox/plugins, maar dat is fout.
je moet eerst de plugins van /var/tuxbox/plugins renamen naar /var/tuxbox/plugins_old en dan de volgende link maken.

ln -s /hdd/plugins /var/tuxbox dan wordt de link goed aangemaakt.

misschien kan BiG_G dit ook gebruiken, ik weet niet wat alle commandos zijn die je kan gebruiken, maar ik begrijp ze wel.

Heb dit ook doorgegeven aan Sjerom.

Groetjes Bert

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan