EPG van de HUMAX 5400

E

espagnol60

Hoi Allemaal

Heeft er nog iemand problemen met de EPG van zijn HUMAX 5400 sinds hij de nieuwe software geladen heeft.

Of kan het aan de kaart liggen ???

 
Hoi espagnol60

welke epg bedoel je? de spaanse epg heeft nooit gewerkt in humax (en zal waarschijnlijk nooit werken)

de rest van de epg, doet het nog steeds.

groetjes

 
Hoi Big Tony

Ik bedoel de EPG van SBS6,yorin,rtl4 en 5 enz..

 
Hier zelfde probleem, sinds gisteren geen EPG meer.

Ik heb al mensen gehoord die wel nog EPG hebben. Ik heb de +cam 2.2 er in zitten.

Ze hebben bij C+ iets aangepast, want eergisteren had ik met diezelfde patch wel nog EPG

CU

Red

 
nou ik ga er straks op letten. Heb 2 humax staan, 1 "origineel" en een andere gepatchte.

ff zien op beiden

groetjes

 
Dus ligt het toch niet aan de nieuwe software van de humax maar misschien wel bij canal+.

dus we wachten beter af en zien hoe het loopt

 
Fout (?) ligt bij C+. Ook op mijn MM9500 geen EPG meer.

Het ziet er naar uit dat de EPG voor andere, dan C+ Secadozen is afgeschakeld. Op een Echostar Secadoos werkt de EPG gewoon wel.

 
Ja het ligt niet aan de soft. Afgelopen week is zelfs een complete transponder down geweest. Van 0019 was alleen nog maar RTL4 en 5 te zien. Ik debk dat ze een beetje problemen hebben gehad met hun eigen soft- of hardware...

Grtz,

Secaman

 
Heb hier ook een VH sat kastje staan en daar werkt EPG gewoon op. Toch een soft probleem ????

exDumber

 
Hier t zelfde Humax (met 2.2+ patch) geen EPG en Galaxis MC Zap -> prima EPG!

Grtz Mike

 
Sedert gisteren doet de EPG het weer op mijn MM9500, maar noch niet op mijn Humax 5400. Ik heb ook oudere software geprobeerd, maar dat is ook de oplossing niet. Het vreemde is, dat de EPG van PW wel werkt op de Humax. Ergo C+ zal wel iets veranderd hebben dat niet met de Humax software spoort.

 
Inderdaad daar lijkt het sterk op. Het feit dat we op de PW kanalen wel EPG hebben zegt genoeg. Toch knap stukje werk (hahahaha) van C+ dat enkel de Humaxjes getroffen worden misschien is dit een voorbode van nog meer actie's van + (zoals met de strongs). Ach we wachten af, we zien wel.

Groetjes,

exDumber

 
haha het was dus toch weer een foutje van Anal+ :biggrin: :biggrin:

 
Yep, hier is de EPG ook terug, dus was het maar een tijdelijk probleem

 
Ziet er wel naar uit, hier is de EPG ook terug

CU

Red

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan