Epg??

B

billy70

Ik heb op c+16:9 en cinemas geen epg daarmee bedoel ik dus als ik op de rode i-knop druk en daarna ?-knop zei ik dus helemaal geen informatie wel op de andere zenders ned1,ned2,c+1,...enz

Gebruik een gepatch humax 5400 met aston 1.05 cam

hoe los ik dit op of is dit normaal???

Billy

 
Iedereen die niet met een orginele seca doos kijkt heeft geen epg op die kanalen. Dat is weer eens te danken aan dat stomme gedoe van C-. Dat komt omdat ze de epg alleen bij de simulcrypt kanalen meegeven de alleen seca die jij bedoelt worden ondersteund met het Mediahighway dat dus wel een epg heeft maar alleen gelezen kan worden met een Seca box.

Dat is allen maar pesterij van C- die schijnt niet te begrijpen dat de gewone epg zoals die in de meeste landen wordt gebruikt de standaard is. Zo willen ze iedereen verplichten zo'n kl*te ding aan te schaffe. Nou ze lopen maar naar de herrie met die Vuilnis. (sorry hoor maar ik kan er zo kwaad over worden) (canal + ga vooral zo door met die slechte service)

 
Inderdaad een min puntje van canal+.

Betekent dus voor mensen die een abbo hebben en canal+ zitten te kijken via een seca cam deze beperking ook hebben!!

Misschien kan Freek dit aandragen als agenda punt voor de volgende vergadering....

Billy

 
Neuh... want een ci wordt door c+ niet ondersteund.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan