Er is nog geen seca 2 hack!

A

arno

Er bestaat nog geen seca 2 hack, als die er al wel zou zijn, dan zou die op de diverse up/down-loadcenters te vinden zijn.
Ofwel, kijk verder dan alleen op deze site , dat is zinvoller en leerzamer dan elkaar hier een beetje gefrustreerd te benaderen, en je op AL af te reageren...

Denk je echt als het gehacked is dat het in de upload etc meteen verschijnt.....

Zie bv conax was al geruime tijd gehacked, kwam ook pas op 1 januari de publiekelijke hack

Wat denk je,

ALs jij het nu morgen zult hacken, Dat je het dan meteen publiek maakt....?

Nee dacht het niet, er gaat eerst een tijdje overheen om het systeem helemaal te leren kennen, en dan ongeveer 3 maanden later wordt er eens gekeken of er ook geld mee te verdienen valt...(helaas het zij zo.)

En dan pas veel later als er niks meer te verdienen valt wordt het publiek gemaakt.

Conax is toendertijd publiek gemaakt omdat men toch over ging naar een andere key, en de makers van de Magiccam hebben er nog mooi een paar cent aan overgehouden...

FreeXTV is net zo'n verhaal, er zijn files gekomen voor FreeXTV en even later gingen zo over op de nieuwe codering, resultaat iedereen moet weer zo'n Cam hebbenwaar je mee naar FreeXTV kunt kijken, kortom weer dikke Kassa voor de cam en de file makers...

Als er een publieke Hack komt moet er eerst wat verdient zijn, eerder komt het niet publiek.
( of een 1 of andere domo moet zijn vrienden verraden voor 2 dagen roem en vaam...)

Jongens denk hier eens over na, en laat je niet bij de neus nemen, en ga helemaal niet lopen bedelen om files, want dat is gewoon zielig...
( gedult hebben is de beste oplossing!)

Gr Fred.

Originally posted by twilight

Als er een publieke Hack komt moet er eerst wat verdient zijn, eerder komt het niet publiek.
( of een 1 of andere domo moet zijn vrienden verraden voor 2 dagen roem en vaam...)

Toch begrijp ik dit niet Twilight,, dat met freeXTV begrijp ik nog wel want daar kan je nu gewoon een cam voor kopen,, maar wie verdiend er nu aan en met wat,, bedoel je kan dit nergens kopen behalve bij Canal natuurlijk,, dus vraag is wie verdiend er dan aan en hoe.

@wte Foutje,want die hack had er al veel eerder gestaan voor conax toen,alleen was het maar hele enkele opgevallen,waardoor het weer een tijdje vergeten was,maar het was wel degelijk al publiek neergezet,maar dus zonder ruchtbaarheid,totdat het na een tijd dus ineens weer in de belangstelling kwam en toen ging het effe hard.Maar het is nu toch ook weer een tijdje uit.De v7 hack is oud nieuws die ALL wederom brengt en dit betrof gewoon een fout op de italiaanse kaarten,maar die fout ,was ook met een nieuw setje kaarten(nieuwe versie) al weer gauw verholpen,en voegt niks toe aan de kaarten voor nederland,daar die methode (op sommige kaarten van italie wel ) niet van toepassing is op kaarten van de andere landen,omdat die fout (bug)daar gewoon niet inzit.
OUd nieuws dus en als dit de hack moet zijn dan kan ik iedereen alleen maar telleurstellen,want voor de rest werkt die niet.
Denk dat daarvoor de belangstelling uit gaat naar wat ALL dan wel te vertellen heeft aan mensen zoals azzazel,maar ik denk en weet gewoon dat ALL wat betreft de technische kant van het hacken totaal geen kaas heeft gegeten,hij kan hooguit iets tegengekomen zijn dat een beetje werkt en pronkt op die manier met andermans veren .Ook MR Zap kwam niet van ALL,maar van andere mensen.

zie eerdere topic van mij ik maakte toen die tijd de upc digitaal boxen
schemas op het net gezet twee maanden later alles in beslag
genomen gelukig niks gevonden maar via het internet zijn ze er achter gekomen ze wisten zelf wat voor avond eten ik had
dus als de seca 2 wel vrij komt zul je toch geduld moeten hebben
en inderdaad moet er eerst geld aan verdient worden
en als de heren onderling ruzie krijgen dan kun je mischien
een crack verwachten dus bedelen helpt niks
en wat al capone betreft hoe minder replay op zijn puzzel
des te beter
ik puzzel wel maar laat je niet uit de tent loken door capone
we kennen hem niet en we weten ook niet wat voor werk hij doet
en voor twilight hoe je het op het moment doet ga zo door
maar laat je niet verleiden door uitspraaken van anderen
want er is niks leuker dat de hele bende voor de deur staat
ook niet leuk voor je huis gezin
spreek uit ervaring
anaal+ en upc hebben meer middelen dan ons hobbyisten
groetjes platvoet

Originally posted by jack
Toch begrijp ik dit niet Twilight,, dat met freeXTV begrijp ik nog wel want daar kan je nu gewoon een cam voor kopen,, maar wie verdiend er nu aan en met wat,, bedoel je kan dit nergens kopen behalve bij Canal natuurlijk,, dus vraag is wie verdiend er dan aan en hoe.

Best Jack.

Als ik het open zou hebben en ik zou er geld van willen maken zou ik het als volgt doen. (niet dat ik het los heb!)

Ik zou een blanco cam op de markt kunnen brengen, voor bv 250 euro, en dan de files via de uploads verspreiden.
(kostencam 25 euro , winkelier 25euro. rest 200 euro voor ikke...)

Je verkoopt zo een legaal produkt.

En het illigale van het produkt verspreid zich van zelf en komt zo ook bij de klant.

Voordeel van dit systeem is, is dat je de key's in de software voor de cam kunt zetten en dit is voor een leek nooit te achterhalen.

Nadeel is dat de klant weer een cam moet kopen...

Ook zou je blanco kaarten kunnen gaan verkopen, en via internet de software gaan aanbieden, denk maar eens aan de Dreamcard en de Pentacard voor Conax.

En als je een beejte rond kijkt op internet zie je ook dat er al verschillende kaarten en cams worden aangeboden,
maar wij het altijd af doen als fake of dailersite...

Gr Fred.

Originally posted by twilight
...en ga helemaal niet lopen bedelen om files, want dat is gewoon zielig...

Ja maar ik ben zoooo zieluug, heb altijd gratis betaaltv kunnen kijken en nou kan dat niet meer, nou dat vind ik schandaaaaalig hoor! hehehehe, ja, zo lopen er bosjes rond. Alles voor niks en later nog een bek als het niet meer werkt ook.

De ouwe sky hack zou kunnen werken, je neemt een film op op de ingebouwde HD (gecodeerd) en die speel je af terwijl je via de season een ECM-logfile afspeelt. Het enige probleem is dat er zo weinig leuke films op c- komen, dus dan kun je je beter de moeite besparen en even naar de videotheek lopen.
Als je de gehuurde film dan effies in de dvdbakker legt dan heb je je onkosten er nog zo uit ook ;)

ik ben net als zovelen een 'leecher'. Persoonlijk ken ik geen bal van hoe een decodeersysteem ineenzit, maar heb wel graag veel goeie zenders op mijn sat (en laat dat nu net de betaalzenders zijn). Nu kan ik op alles een abonnement pakken, dat mij een fortuin gaat kosten, maar waarom. Om misschien 1 keer per maand eens echt een programma te bekijken op zo een betaalzender. Neen, het is gewoon leuk ze te hebben, gratis. En zijn ze niet gratis, dan hoef ik ze ook niet. Geen verlies dus voor die betaalzenders.

Dus geen gezeik op de gratis kijkers, en geen gezeik van de gratis kijkers om weggevallen zenders. Lijkt me eerlijk niet ?

Trouwens als ik seca2 zou kunnen kraken, zou ik er ook eerst geld aan willen verdienen.

Jep de meeste zullen idd eerst geld willen verdienen.

Ik denk dat dit ook komt door eventuele gemaakte kosten om dit te kraken.

Als ik degene was die Seca 2 open zal krijgen ( En geloof me, dat ben ik niet!! ) zou ik kijken naar de kosten.
Kost het me veel geld, dan zou ook ik er een centje aan over willen houden. Maar eerlijk waar, zou het niets kosten zou ik naar het eerste beste internet cafe gaan ( ivm met eventueel natrekken van IP adres ) om die files in de upload te gooien. Nix verdienen! Gewoon alle "hobbyisten" voorzien van werkende files!
Ik was ook blij dat ik toen ik begon met de hobby dat ik eindelijk van iemand een werkende file kreeg. Dus waarom niet andersom. ( Vandaar ook mijn site )

Nope, niet alles draait om geld, geeft meer een kick om iets te flikken wat niet mag en dat daar nou ook nog eens een berg mensen gelukkig van worden. Das mooi mensen!

Zolang dat het maar binnen de groep van hobbyisten blijft. Maar ja, als er een of andere medelander uit het zuiden van het land met een grote zak geld wappert, zal er zeker een of andere Hobbyist (met verstand van zaken) week worden.

Dan verdient de handel er dus weer grof geld aan en dan wordt 't vanzelf publiek.

En dat principe zal werken zoals Twilight het beschrijft.

Grtz Mike

Sommige mensen zijn echt seca2 geil aan het worden en wie profiteren daar straks van??
De mensen die kaartjes voor 200? verkopen....die mensen eerst lekker maken en dan lekker geld gaan vangen...omdat iedereen zo gefixeerd raakt op seca2 dat ze het geld er toch wel voor uitgeven....

Think people, think and think again.....

Originally posted by Mobydick
@d-box2
Verklaar je nader????
Mag ook via PM
Alvast bedankt.

Hoi ,
Als het zo makkelijk was dan had ieder??n het al nu denk ;-))
Maar hou gewoon alles goed in de gaten eens dan heb jij het ook .
Groeten Ben bye bye ;)

heb gehoord dat plip bakken nu ook zonder kaart draaien en inmiddels ook gezien alleen geen seca 2 wel voorberijd
en het schijnt dat voor strong 8000/8100 de alcam versie met fun 6 er straks ook een nummer komt die alles opengooid zonder kaart???????? wie weet ikhou jullie op de hoogte

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan