Er is weer beeld op TPS zonder CAM

Versie 2.1 van @mmySerialEmu kan nu ook met de oude versie van ToH-HoT 1.2 overweg tevens kun je tot 20 URL aangeven naar SoftCam.Key URL's

Versie 2.1 heeft als datum: 2 december 2004, 06:32:30 of klik met je rechtermuis op eigenschappen en kijk daar naar de versie (MOET ZIJN 2.1.0.0)

En al dit mooi's is gemaakt door Eurocrypt ;-) Slimme vent

Veel plezier allen

Tuurtje
 
Ik weet niet wat jullie doen jongens, maar mij lukt niks. Niets te vinden op slovak (Als ik er al in kom), niet bij irseca (ik kom er niet in) En met de penta 1.11 of de MR1.071 krijg ik wel iets maar het beeld valt steeds na een paar minuten weg.

Om moedeloos van te worden. Kan niemand mij een gouden tip of hulp geven?
Lubas
 
Originally posted by lubas
Om moedeloos van te worden. Kan niemand mij een gouden tip of hulp geven?
Lubas

Ga even bij hutsefruts in het kasteel kijken, en verwijder die mr module eens, als je het proggie aan het draaien hebt..
 
ik vermoed dat er snel meer open gaat,op deze manier.
als dit al kan,lijkt het mij dat er nog meer mogelijk is,met dit proggie.
of heb ik het mis?
 
Bedankt 2licht,
ik heb hem. de emu bij fil gehaald, gezorgd voor een 0-modemkabel, de hot veranderd in een 2.2, een funkaart erin en toen ging alles open.
Eindelijk!!!!!

En nu maar wachten totdat de MR of de MM tps ook goed aankunnen. De gewone zenders zoals France 2 of TF1 blijven redelijk open, maar alle filmzenders staken; tenminste bij mij.

lubas
 
Zo simpel blijkt het dus te zijn.
Een programmatje van amper 70 kb, wat zoveel kan. Ik kan zelf niks programmeren, maar de maker hiervan krijgt van mij een dikke pluim.
grtz
oskar
 
in combinatie met magic module , heeft een duitser fulx1 en 2 open , zou dat kunnen ?
 
ch habe es aus probiert wenn ich das Magic raus mache ist dunkel wenn ich das Modul wieder rein mache und schalte das Program aus dann ist es auch wieder Schwarz
So wie es bei mir aus sieht mu? ich das Modul im schacht haben und das Program am laufen haben nur so ist bei mir Full X 1 + 2 Hell
 
Full X 1 + 2 welke zenders zijn dat?
zijn dat die geduld zenders.
uuuhhh aduld zenders?
welke frequentie zitten die?
gaan we eens effe kijken of dat klopt.
ik hoor het wel.
 
Ich habe es hier runter geladen
http://members1.chello.nl/h.noordijk/magic/Software1.htm
Und dann mit dem Magic Programmer eingespielt
jetzt habe ich auch den penta 1.20 eingespielt und es ist dunkel
doch jetzt habe ich das Penta 1.11 wieder drauf und Full X beide wieder hell

is 12577 27500 3/3 h
 
Ik heb het programma ook, maar alles blijf zwart, mooi op +s gezet en ik heb hier 3.3 met hot 2.0 plug, netjes de kabel eraan, maar ik zie hem geen sleutels ophalen of klop de link niet, moet ik er andere url's inzetten of zo.
Wie o wie heeft de oplossing, alle modules heb ik er ook uitgehaald


groeten van edwin
 
als je op key drukt , zie je dan waardes (keys)?
 
maar bij mij was er een keys.ini bij , bij jou niet dan ?
 
Originally posted by format c:
hier in Venlo geen probleem.

Dus jij hebt met de MR 1.071 if de MM1.11 en een tita kaart met de WLTDO- of de TMB-file het hele tps-pakket probleemloos. Ik heb een hummy ToH 3.3Hot 2.2. Jij ook?
lubas
 
nee trouwens niks MR 1.071 of de MM1.11 en een tita kaart .
gewoon fun kaart en nulmodem kabel.
en dat proggie,en kijken maar.
ik hoor het wel weer.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan