erg schokkend (dit zijn nou de moslim's)

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

binair

heb het maar weg gehaald..

doe allemaal je ogen maar dicht en laat alles maar op zijn beloop gaan..

dit is toch de werkelijkheid moet dit verborgen blijven?

ik plaats dit omdat niemand deze video kan vinden.
en ook omdat ik vind dat iedereen kan zien waar deze beesten voor in staat zijn,,

Daar gaan we weer,

Weer zo'n mallolot die denkt alles te mogen plaatsen op een Satelliet board.

Als dit je hobby bijdrage is ?????????????

Originally posted by binair
dit is toch de werkelijkheid moet dit verborgen blijven?

Die gene die dit soort video?s zoeken kunnen hem heus wel vinden.
Het is absurd dat je hier naar wil kijken.

Gelukkig zijn je ogen op tijd open gegaan en heb je ingezien dat deze zooi hier niet thuis hoort.

En wat Viper zegt is gewoon waar.
Diegene die er naar snakken deze beelden te zien vinden die wel.

De nieuwsmelding op zich is al schokkend genoeg en als men deze beelden zo graag wil laten zien dan maar in het 8 uur journaal, maar dat gebeurt niet en om diezelfde reden hoort het hier ook niet thuis.

ik denk dat de meeste het woord offtopic iet helemaal goed begrijpen. Wanneer dringt het nu eens door dat mensonterende dingen hier niet thuis horen!!!!!!

Er is al ellende genoeg in de wereld en moeten jullie dat hier nu nog eens onderstrepen???

NEE!!!!!!!! hier niet in ieder geval.....

Of je nu met een joystick een kruis over een scherm beweegt en dan de "fire" knop drukt... of je die beelden ziet....
Het resultaat is hetzelfde!!! Welk is humaner?
Met een mes maar een met ne keer met een bom honderden slachtoffers, is dat humaner?

Als je nu op kinderen en weerlozen met een helicopter raketten afvuurt alsof het "zeeslag" is, of je gaat met een tank stenengooiende kinderen te lijf... wat is nog humaan?
Voor mij zijn ze allemaal even weerzinwekkend!
Het is aan die zogezegd "beschaafden" om de resultaten van hun beschaving te tonen, en die sukkels verdedigen zich heldhaftig met de inzet van hun blote handen en lijf!

Laat eens in het M.O. een heli neerhalen met een zelfgebouwde raket, je zal wat horen!

Het is aan ons om ons te verzetten tegen dit soort daden, en onze "bondgenoten" te wijzen op hun plichten!
Waarom erkennen deze het Int Hof niet?
De redenen komen boven!
Wie heeft sadam & Co opgeleid? Wie heeft hem alles geleverd?

Schande ook over ons! MEA MAXIMA CULPA = Door onze allergrootste schuld!

Originally posted by Jan Ambers
Of je nu met een joystick een kruis over een scherm beweegt en dan de "fire" knop drukt... of je die beelden ziet....
Het resultaat is hetzelfde!!! Welk is humaner?
Met een mes maar een met ne keer met een bom honderden slachtoffers, is dat humaner?

Dus jij ziet tussen fictie en werkelijkheid geen verschil?

Een discussie is geen probleem, doch meermaals is hier aangegeven dat Duck geen links naar al te grove situaties zal tolereren.
Of het nu realiteit is of niet maakt daarbij niet uit, een grapje kan, een mop ook, maar we heten hier duckfiles.org en niet r**ten.*** dus dat soort links, realiteit of niet, wensen we hier niet te zien.
Derhalve is de vorige posting met link gewist. Wat jullie er over wensen te discussieren moeten jullie zelf weten maar hou het netjes en ga niet schelden etc.

Meneer Jan Jambers,

Waar er twee vechten hebben er doorgaans twee schuld...

Of vind jij de zelfmoordaanslagen op onschuldige Israelische burgers (waar ook kinderen onder vallen) soms wel humaan?

Feit is gewoon dat er op deze wereld vele gestoorden rondlopen, en er nog steeds mensen zijn die denken (om wat voor reden dan ook) dat zij het recht hebben een ander mens van het leven te beroven.

Iemand die zichzelf daarin wil verdiepen moet dat helemaal zelf weten, maar ik denk niet dat dergelijke onderwerpen op een board als dit thuishoren.
Daarvoor kun je beter naar het forum van Democrates.

gr,
Ducom

De wens van de mens...........

Zie hier waar een mens naar verlangt:

- op 2-jarige leeftijd: niet in zijn broek doen

- op 3-jarige leeftijd: tanden hebben

- op 12-jarige leeftijd: vrienden hebben

- op 18-jarige leeftijd: een rijbewijs hebben

- op 20-jarige leeftijd: goed de liefde kunnen bedrijven

- op 35-jarige leeftijd: veel geld hebben

en hier gaan we weer...

- op 50-jarige leeftijd: veel geld hebben

- op 60-jarige leeftijd: goed de liefde kunnen bedrijven

- op 70-jarige leeftijd: een rijbewijs hebben

- op 75-jarige leeftijd: vrienden hebben

- op 80-jarige leeftijd: tanden hebben

- op 85-jarige leeftijd: niet in zijn broek doen

Tja, that's life...

hoi,

dit is toch de off topic sectie geloof ik en is iedereen vrij van mening. Natuurlijk is dat wat er gebeurd is niet ok en de beelden zijn ook niet lekker kan ik me voorstellen want ik heb voor enkele weken nog soortgelijke videobeelden gezien die ik via een link hier op de duck gevonden heb. Was een " gewone link " van het soort ROTTEN COM en als je eventjes ging rondneuzen kon je een live onthoofding zien. Pervers????? niet echt zou ik zo zeggen want dat is dat wat er werkelijk aan de hand is.Is er hier al gepraat over ons westerse die op gevangene pissen en ze voor rot slagen zoals nu in irak aan de hand is. NEE want wij normale europeaner verafschuwen liever de arabische of afrikaanse mensen die ook dat doen wat wij doen en er alleen een video over maken om aan te tonen wat ze kunnen. Wij BESCHAAFDE mensen doen hetzelfde zonder video omdat anders zou blijken dat we niet anders zijn dan die zogenaamde barbaren.
Dit is mijn mening en niet een politieke mening. Het doel heiligt de middelen zeggen we toch altijd bij ons en ik moet zeggen dat deze heren een overtuigend middel gevonden hebben. Dus ( zonder dat ik er echt een voorstander van ben ) laat die hap openlijk zijn zodat iedereen weet waartoe WIJ in staat zijn en veeg het niet weer onder het tapijt zoals gewoonlijk. Het is aan iedreen ZELF gegeven om deze site of informatie te halen.

groetjes Silverfox ( en a.u.b. geen bommen gooien want ik heb kinderen )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan