error met dreamup

B

bonki

hallo ik krijg steeds een error met me dreambox500 als ik met dreamup nieuwe software erin wil doen conecten doet ie wel maar als ik wil flashen zegt ie na 2 min error heeft iemand een oplossing voor me??????

Heb je al een andere image geprobeerd?

Misschien dat daar een fout inzit, of je hebt wellicht een verkeerde gedownload.

Misschien gebruik je de verkeerde versie, gebruik hier voor mijn 500 versie1.0.2.8. O ja als je toch gaat flashen is het wel verstandig om eerst een erase imagine overheen te draaien.

Boets.

Boets die versie is antiek.
Hier kun je de 1.2.2.0 downoaden, die is voor alle types, daar heb ik mijn 500 ook mee gedaan en dat werkt perfekt.

Hi Tiger,

Dan maar antiek, maar hij gaat als een zonnetje.

Boets

Ja en als al die versies ook niet werken blijft er altijd nog de good old 2.41.

De Redder in Nood

Da's leuk dat antiek, alleen werkt dat niet met een 7020, dus ik moest wel hoger. Daarmee was het fijn te ervaren dat hij gelijk ook op alle andere Dreamboxen ook goed werkte.:)

TIP.

Als de oude dreamup goed werkt voor de betreffende dreambox zou ik zeker geen andere nemen.

Alle verandering is nog geen verbetering.

Je zou zoal,s guardian zegt de versie 2.41. eens kunnen proberen die moet werken.

Groetjes sat4ever.

het is me gelukt met een andere versie van dreamup de 1.2.2.0
thanksssssssssss mensen

Ik wilde laatst mijn 500 ook flashen en de allerlaatste Dreamup gaf ook een foutmelding. Toen 2 versies ouder gedownload en die gaat als een zonnetje! Tis maar een weetje.

Welke versie was dat precies die het probleem gaf Inca?

Ik weet het versienummer zo 1-2-3 niet BT, maar het was de meest recente. Toen, zoals gezegd, 2 versies ouder gepakt en die werkte wel.

Da's jammer, ik ben namelijk nieuwsgierig gezien het feit dat de versienummers vreemd overkomen.
De 1.2.2.0 is de nieuwste volgens Dream Multimedia, maar op een Poolse site zag ik een 1.2.2.2 die lijkt nieuwer, maar is volgens mij niet officieel.

Verder zie je ook versienummer 2.41 hier vaker genoemd. Dat is een goede maar aan het nummer te zien lijkt deze nieuwere dan de 1.2.2.x terwijl hij in feite ouder is, da's verwarrend.

Maarja, als je het niet weet kun je daar niets aan doen.

Uiteraard sluit ik me bij jullie mening aan dat het verstandig kan zijn dat als een versie niet werkt, je het beste eens een oudere versie kunt proberen.

Die "nieuwe" versienummer zijn ingevoerd toen de tool universeel werd.

Dus vanaf toen versienummers met 4 cijfers.

Maar dan kan een leek dus toch snel denken dat 2.41 nieuwer is dan 1.2.2.0.

Doch het is me nu wel duidelijk hoe dat met die versienummers ligt en da's ook interessant om te weten, dus bedankt voor de uitleg hieromtrent!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan