Error No CA FOUND

Oldman47

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
78
Hallo Dreamers ERROR NO CA FOUND>>> ik heb de dreambox HD PVR weet niet wat ik nu moet doen? Kan iemand mij op weg helpen hoe ik mijn dreambox weer werkend kan krijgen heb er geen verstand van en ben al dagen bezig om antwoorden te vinden maar het lukt niet. ik heb er een image trachten op te zetten via een verbinding met een ethernet kabel vanaf mij IMac dacht dat het goed zou gaan maar helaas nu kan ik helemaal niets meer beginnen.
Mijn Mac heeft geen RS232 aansluiting dus dat kan ik niet proberen.

alvast vriendelijk dank
skypen kan ook via skype naam JaapLooij

Oldman47

allles gaat via router deze geeft ip adres aan dream.
start dream op met vasthouden van knop aan voorkant.
Zal niet verder opstarten maar dan kun je de dream opnieuw flashen.
Vul ip adres in explorer dan krijg je een site waar je de image kunt aangeven waar je die op jouw pc hebt staan.
En het maakt niet uit of het een mac is.

hier ook te vinden:
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ev5eLSFquJ0]DM800 mit dem Gemini flashen - YouTube[/ame]

Scubadiver, dat is juist het probleem in de eerste plaats zie ik geen ip adres zover komt het niet alleen de error fout.
geprobeerd met mijn laatst bekende ip adres maar nee dat lukt niet.
wat jij aangeeft heb ik al eerder gedaan omdat de box niet meer na behoren werkte en toen ging het dus mis en nu kom ik er helemaal niet meer in.
maar we geven het nog niet op ben pas drie dagen bezig (gezellig ha,ha)

groet Oldman47

Mooi en duidelijke opname, en dat had ik dus gedaan en toen die error no ca faund

error no ca melding moet echt met een RS232 poort en (nul) kabel verholpen worden.
De Mac heeft die niet dus op zoek naar iemand die je kan helpen.

Mocht je in de buurt van Amsterdam zitten wil ik wel een poging wagen.

Ja dan denk je dat je een Dreambox hebt heb je een clone.
Die kun je alleen updaten met een gepatchte versie van het image en ook nooit online updaten.
Nu bestaan er 3 soorten Chinese clone boxen en de vraag is welke heb je?
Met het opstarten kun je het heel even zien in het kleine scherm er kan dan staan Ferrari, Sim 2.01 team of E-star zie eerst daar maar eens achter te komen.

Dan zul je toch iemand moeten zoeken met een computer met compoort en een nulmodemkabel anders kom je niet verder.

Wist niet dat het een clone is.
Nu inderdaad een nulmodemkabel een een pc scoren.
In de buurt van limburg zou er wel een mogelijk zijn.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan