error

De jumper hoeft alleen geplaatst te worden als je de bootloader wilt vervangen. Dat hoeft dus niet .

By the way , ik heb nog nooit problemen gehad met dvbedit , het serieeel in/uit-lezen gaat perfect alleen moet je er wel voor zorgen dat je de compoort settings goed hebt staan , zowel in dvbedit als in de mm9500.

38400 is de snelste.

Het maakt niet uit of je de mm9500 aan of uit hebt staan , hij reageert in principe altijd .

 
Bij die beschrijving van hierboven doel ik dus op die serial downloader van nokia.

Bij dvb edit moet de box gewoon aan staan als je begint

 
de ene zegt gebruik nsd de ander dvbediter en weer een ander zegt nse Wat is nu wijsheid voor dat ik mijn nokia verkloot heb met dit gehannes. Ik wil gewoon nieuwe firmware erop. De kanalen krijg ik wel op mijn computer dus de connectie is goed. Ik heb er nu dvb2000 versie 1.8.0.0 opstaan en wil naar 1.8.2.6 dat is toch een schande dat ik dat er niet opkrijg. Ik lig er al ettelijke weken mee te hannessen.

Maar ik geef de moed niet op

 
Wil je zekerheid en stabiliteit, iets wat altijd werkt?

Nou dvbedit voor software werkte bij mij niet altijd, wel voor de kanalen.

Neem Serial Download Server voor het operating system (de dvb2000 versie dus).

Voor de kanalenlijsten neem je dan dvbedit.

Dat werkt perfekt en je kunt er niets mee verkloten.

NSE kun je dan eventueel gebruiken om de algehele settings eens te bekijken of te veranderen.

 
Bedankt black tiger daar heb ik wat aan nu moet ik alleen nog weten waar ik deze vanaf haal dvbedit en nse heb al.

Ik heb er voor gezocht maar kan 'm niet vinden of ze moeten het een andere naam gegeven.

De meeste sites die ze me geven zijn "gesloten"

 
Als je es een e-mail adres in je profile zet, had je hem waarschijnlijk allang gehad ;-)

 
stuur me maar eens die serial download server

ik hoop dat het me dan wel lukt

BVD

 
Mains is de voedingsspanning.

Zoals ik eerder al zei dus: stekker eruit trekken.

En een stukje verderop (na de enter) moetie er weer in.

 
voor de firmware update moet je inderdaad serial download gebruiken gaat altijd goed en de settings doe je met dvb edit soms pakt hij de settings niet in een keer en moet je het vaker doen jupertje doorverbinden hoeft alleen maar als je de bootloader wilt vervangen als het niet lukt stuur maar een mail met je telefoonnummer help ik je online

moet je wel eerst serial download hebben

suc 6

 
Het werkt. tof man Hoe kan ik nu zien welke versie er op zit

eerder kon ik dit zien door op de afstandsbediening op het knopje text te drukken (rechts onder)

2de vraag hoe werkt hier de software matige blocker niet zoals bij dvb 1.800 tenminste bij mij niet.

 
Helemaal niet.

Zit er niet in.

Laatste versie die wel kan wat jij wil en geen andere problemen heeft is 1814.

 
Ik heb er nu dus dvb 1826 op zitten wat heeft dit dan voor voordelen op bv 1800

 
een hardwareblocker? heb ik ooit geprobeerd maar dan krijg je rtl4 en 5 niet door

wie kan mijn raad geven hierover

alvast bedankt voor de service

 
1826 heeft ook een blocker.

Guide->menu drukken, dan zie je hem.

Werkt prima.

Voor een 9500 kun je ook 1800 gebruiken of als je dan geluidsproblemen krijgt de 1814.

Dan is het inderdaad guide->8->3 en dan met optie 5 blocker aan of uit zetten (sct=disable betekend dat de blokker actief is, in normal mode is de blocker uit).

Voor een 9600 kun je beter een versie vanaf 1813 nemen daar is de seca ondersteuning toch wat beter.

Met dat knopje helemaal rechts onderaan kun je net als voorheen ook altijd gewoon zien welke versie er in je doos zit.

 
je zegt guide en dan menu? dan gaat bij mij een balletje door het beeld fietsen. Ik heb wel de versie gevonden die erop zit dat guide en 1 drukken.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan