ET-4000

clio

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
:)Beste Satellite leden,ik heb een ET4000 ik heb daar een thosiba externe harddisk 1tb via usb op aangesloten,het opnemen gaat goed alleen het af spelen met de media player staat het beeld vaak stil en blokjes,harddisk is geformateerd,wie kan en wil mij hier bij helpen. M.v.g Clio

Beste Clio, allereerst welkom op Satellite Fun.

Allereerst een vraag. Welk merk is de harddisk en gebruik je USB 2.0 of 3.0? En heb je deze ook middels het menu van de ET4000 geformatteerd? Zoja, in ext3 of ext4?

:)Hallo Black-Tiger,bedankt voor je snelle reactie,het is een Toshiba Harddisk 1tb usb3, en wat bedoel je met formateren in menu ext 3 of 4. M.v.g  clio.

Ah ik heb je net een pm gestuurd, maar je hebt het al gevonden zie ik. :)

Toshiba en USB 3 dat zou in principe goed moeten werken. Voor de beste werking zou ik hem in EXT4 formatteren en het dan nog eens proberen.

Succes alvast!

:)Hoi Black Tiger,ik heb de harddisk geformateerd EXT4,hij speelt nog niet goed af welke plugin kan ik het beste gebruiken,Mediaplayer of Movie Maker het is een nieuwe harddisk als het niet lukt stuur ik hem maar terug.Alvast bedankt.

Moet je wel een mediaspeler gebruiken eigenlijk? Als ik iets opneem op m'n Xtrend ET9500 ga ik gewoon naar bestandssysteem en klik en op het opgenomen bestand op OK en dan begint dat vanzelf af te spelen. Ben even voor je gaan controleren en het blijkt dat mijn Xtrend gebruik maakt van Movieplayer (dus niet Movie Maker). Misschien een typefoutje van je? Anders Movie Player eens gebruiken.

Ik moet wel zeggen dat ik er nog OpenPli 3.x op heb staan, ben nog niet aan de 4.x toegekomen.

Mocht je de harddisk gaan terugsturen/omruilen, probeer dan eens een Samsung harddisk en als het kan liefst eentje met 7500 RPM.

Hoi Black-Tiger,ik heb de Toshiba externe harddisk maar terug gestuurd, ik heb nu een USB stick Toshiba 64gb USB3,en dat werkt perfect met opnemen en afspelen via mijn ET-4000 (Mediaplayer) plug en Play,helemaal Happy  ;)Bedankt nog voor het meedenken.  Groetjes Clio.

Een fijne snelle USB stick dus.

Fijn te horen dat het werkt en v.w.b. het meedenken graag gedaan.

Jij ook bedankt voor het delen van jouw werkende oplossing! (Y)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan