et-livestream

R

rcf-hans

Beste mensen ik probeer al een tijdje et-livestream rechtstreeks in mijn box te proppen maar zonder reslutaal Wil even iemand zijn mapje sturen met et-livestream tis heel belangrijk voor mij en nog meer voor vrouw lief *** dm800 dank je
 
wat bedoel je met et-livestream...? Bedoel je iptv? Zo ja dan kun je die toch gewoon in je zenderlijst zetten, bij voorkeur in een apart bouquet
 
Nops et-livestream dan werken vele streams van de zender lijst van Hans <aar ik krijg hem niet geinstalleerd hij heeft het over opk? update en tja die werkt ook niet mijn vriendin begint woest te worden op de dreambox ik kan wel lachen maar helpt niet
 
je moet meer specifiek zijn. Vermoedelijk wil je een .ipk bestand installeren. Inderdaad moet je dan eerst ingeven in een terminal sessie (telnet of ssh):

Code:
opkg update && opkg upgrade --force-maintainer
daarna de ontvanger herstarten

daarna kun je het .ipk bestand kopieren naar: /tmp
en in de telnet/ssh sessie ingeven:

Code:
opkg install /tmp/*.ipk
 
sorry maar kan je iets duidelijker zijn ?? bedankt voor je hulp
 
Et livestream gaat niet in de dm 800 helaas wel de rest van Hans deze stream kan je downloaden in de plugin lijst...
 
Vreemd kon hem altijd via de plugins downloaden van de dream
 
We hebben ff ge-googled en lazen o.a.
ET-Livestream is an easy solution to watch and listen TV/Radio livestreams through your standard channellist
Het is dus een plugin om livestreams via je kanalenlijst te kijken...

Beetje onzinnig om daar een plugin voor te maken, tenminste in Enigma2. Daar heb je helemaal geen plugin voor nodig, dat gaat standaard al.

En natuurlijk werkt dat op een originele dm800. Althans dat heeft niets te maken met eventuele limieten op/van een orginele dm800. Als je al te weinig vrije RAM hebt, zijn er plugins om je vrije ram te vergroten.
 
Tja nu weet ik het ff niet meer. Ik snap er nu echt de ballen niet van. kan iemand me opkg update uitleggen please erg belangrijk win8 dm800 2.1 versie want kan ook meerdere plugins niet downloaden steeds opkg gedoe
 
met termen zoals "opkg gedoe" kan natuurlijk niemand wat. Plaats hier eens exact wat je ziet als je opkg update intikt. overigens heb je wel een originele dm800 anders kunnen wij je niet helpen.
 
Yep heb hem kunnen ruilen had een clone kwam ok vorige keer achter
 
Kan niet even niemand zijn die de dir livestream ff van zijn dream trekken en me wil mailen of ergens waar ik hem kan pakken???
 
Wel een reactie na bijna een maand, misschien is het allang opgelost, maar toch even wa aanvullende info :)........

Die livestream plugin heb je niet nodig, gstreamer kan die zaken direct zelf afspelen, zolang de hardware dat ook kan, dat is oa. de reden dat een ET dat wel kan, die heeft dat standaard geactiveerd in de drivers.

De functionaliteit zit in elk geval standaard in enigma2.
 
Tech;229837 zei:
De functionaliteit zit in elk geval standaard in enigma2.
Tja dat schreven we in bericht #8 hier ook al. Dank voor de toelichting.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan