Euro?

Kilroy

Addicted Member
Waarderingsscore
1
Punten
0
Leeftijd
15
Weer kelderden de beurzen in Europa en de VS.
Volgens RTL7 economen/verslaggevers was er blinde paniek de oorzaak en dat is dan de zoveelste.
Het wordt tijd om die handel te sluiten als er blijkbaar niet normaal gehandeld kan worden.
Het is toch schandalig dat zo miljarden worden versjacherd.
Maar achterliggende oorzaak zou o.a. de politieke en economische toestanden in Europa maar vooral Zuid-Europa zijn.

En nu is er weer een rel om Griekenland omdat Finland een onderpand krijgt voor de steun aan Griekenland.
Dat wil Nederland en andere landen dan ook hebben.
Dus grote herrie in het Europese kippenhok.
Daarnaast moesten er meer bevoegdheden naar Europa gaan in de vorm van een Europese regering.
Maar daar willen veel landen weer niet aan inclusief Nederland.
Een catch-22 situatie dus.

De steun aan Griekenland, Ierland en Portugal was er met de motivatie dat de Euro gered moest worden.
Een bijna ondoenlijke taak vanwege de grote verschillen tussen de Noord- en Zuid-Europese landen op financieel en economisch gebied.
Misschien is het tijd om de EURO om te benoemen in de NEURO?

Grtz.

Die beurs trekt wel weer bij, maak je daar maar niet druk over.
Het is nu voor veel mensen ook het moment om in te stappen.
De euro is tot dusver een sterke munt, ook daar maak ik me niet zo druk over.

En mocht alles toch in het honderd lopen, dan betalen we gewoon weer met spiegeltjes en kiezelstenen. Laat je toch niet gek maken! Geniet van het leven en denk positief.

Ik denk dat ze beter die hele zooi kunnen opheffen gewoon benelux....

crazymotha;216728 zei:
Laat je toch niet gek maken! Geniet van het leven en denk positief.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=3GZz3TNsL_g]Frans Bauer & Kabouter Plop - Weet Dat Het Zonnetje Schijnt hd - YouTube[/ame]

;)

Ik denk dat ze beter die hele zooi kunnen opheffen gewoon benelux....
Exact, het is er niet beter op geworden sinds de pleuro, alleen maar duurder.
En de crisissen blijven zich opstapelen. Ze hadden het gewoon bij de EEG moeten laten of geen armere landen moeten toelaten bij de euromunt.
We kunnen er beter mee stoppen. Kost ook miljarden en dan krijgen we het ook heel moeilijk. Maar beter als dat we door blijven modderen.
En dan kan er tenminste ook weer valutahandel plaatsvinden, hetgeen ook weer goed is voor de economie.
Dat Europa zonder Euro niet zou werken is bullshit. Kijk maar naar Denemarken en Zwitserland.

Maar de hoge heren smijten ons nog liever in armoede als het kan, omdat ze perse naar Amerikaanse standaard willen, dus 1 Europa. Ook in Nederland terwijl de NL bevolking heel erg overduidelijk heeft laten blijken dat niet te wensen.
En nu willen ze zelfs onze financien aan Brussel verkwanselen.... prrrt... het wordt weer tijd voor een oorlog volgens mij. Kunnen ze weer fris beginnen.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan