Even een testje, of iedereen hetzelfde ziet bij de link...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.200
Waarderingsscore
584
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik heb hier even een probleem met mijn ogen, ze zijn wat moe want ik heb heel de nacht gewerkt, dus ik weet niet zeker wat ik hier zie??? :sex:

Wat zien jullie?
 
Een perzik in vele varianten maar wel lekker sappig :biggrin:
 
Zit ik toch een beetje goed dan, want ik ben opzoek naar een lekker stukkie vers fruit voor de BBQ morgen... :biggrin:
 
Ik zie een gele vlek.

Bert
 
Kamelebulten...
 
Da's in ieder geval niet bij mij thuis, en da's maar goed ook, ik zou elke dag te laat op mijn werk komen:biggrin:
 
Maar ik ben nu al heel mijn vrije vrijdag aan het vechten met mijn pc, nieuwe HD 15 mb, complete nieuwe install van dos 6.1. mijn naaldprinter opnieuw weggezet en voorzien van kettingpapier, maar gek genoeg zie ik niet 1 ding van wat jullie noemen???

Ik ga nu toch echt denken dat ik te diep in het glaasje aan het kijken ben, want ik weet echt niet wat ik nu weer zie, maar het ziet er uit als een ouwe verdorde pruim :biggrin:


Of zou het aan mijn monitor liggen???

Wie helpt me???
 
Ik zie wat bij mijn eerste vraag!

Mcnudes??? dat zijn toch hamburgers?
 
mooi op die eerste zie ik een antiek lampje en op die tweede is mijn romijns rokje en zwaard...te zien ik zal mijn buurmeisje er even op aanspreken...
 
Paarden! Nja ik weet het niet, maar bij het eerste zie ik een paard en bij het tweede zie ik ook een paard, fijne dieren, maar het eerste paard geniet toch mijn voorkeur.:biggrin:
 
freggel1;181180 zei:
Ik heb hier even een probleem met mijn ogen, ze zijn wat moe want ik heb heel de nacht gewerkt,

Nou die ogen blijven je wel parten spelen, als dat zwartbont is dan wil ik voor mijn huis wel een weilandje met zwartbonte hebben, en die andere is vast aan het oefenen voor sinterklaas met die schimmel.
Eerst kijken hoe het zo gaat het paard op en af en in December met de tabbert aan!!!
 
ik zie iemand maar kan niet ontdekken of het een vrouw of man is

Die persoon heeft nl geen kleren aan
 
Het begint te komen, ik zit nu op 256 ware kleuren..

Dus ergens begin ik weer wat uitgeruste ogen te krijgen.
 
WHOEAARGH! Wanneer vinden ze die computers uit waarbij je kunt klikken en dat dan datgene wat je ziet ook live in je kamer verschijnt? Mag ook een tv zijn waarmee dat kan, zoals in de film Soilent Green.:biggrin:

Ja mooie merry is dat he.:sex:

Maarreh.... die zwartbonte koe... komt me toch vaag bekend voor.... hmmz... waar heb ik die meer gezien???:confused: *peins* - *peins* Wacht eens even!!!
Is dat niet diezelfde wat me die fiets zou komen brengen? Volgens mij wel!!! :gun:
 
een zwart bonte koe op een fiets zit je weer te snuiven achter je pc is wel mooi je fiets plat
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan