Even wat rechtzetten...

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
71
Mannen en de dames onderons .....
Helaas is op dit board een figuur bijgekomen, die zijn nickname pikkerd heeft gemaakt..

Ik hoop dat jullie mij hier niet van verdenken, omdat mijn nickname pikkie is.
De man of vrouw in kwestie schijnt het leuk te vinden de mannen die hier met de hobby bezig zijn af te katten en uit te maken voor alles wat mooi en lelijk is....

Helaas heeft dit er toe geleid dat er weer een topic eigenlijk nodeloos een slotje heeft gekregen...

Ik ben geen mod ofzo maar ik hoop dat duck deze persoon even vriendelijk toespreekt..

Want ik denk niet dat we weer zitten te wachten op herrie op het board het gaat juist nu weer hartstikke leuk sommige zijn ook weer echt aan de hobby begonnen.....

Dus nogmaals PIKKIE is niet pikkerd.......
Sorry maar hij kan nog niet eens zelf een leuke naam verzinnen.

Mee eens, als wij hem nu eens lulletje noemen dan hoeft hij zelf niet te verzinnen.

Ik ben het helemaal met je eens Pikkie, er moeten altijd van die figuren zijn die zich als een aap moeten gedragen.

Er is toch maar een echte "ouwe Pik" :)

Er is maar 1 echte trouwe ouwe pik, die wel beter weet, joh we pakken er nog 1, op de gezondheid, proost.

Nou, dan vind ik het ook maar.

By the way: volgens mij is ie al zo'n beetje passe. Geen zorgen dus, en verder lekker 'Ducken' toegewenst.

pikkie of pikkerd zit wel een groot verschil in, als ik pikkie zou heten zou ikme niet aangesproken voelen..

Pikkie zijn naam wordt in gepikt door pikkerd

tja leuk is anders

maar ze kunnen beter over mijn fiets lullen

dan over mijn lul fietsen...

groeten humana

Beter je fiets pikken, dan over je pik fietsen.
Maar het is wel kut. Pikkie voelt zich genaaid.

Maar zo zit er hier ook nog een "Fregge" lijkt ook een beetje op mijn naam :biggrin:

Fregge lijkt meer op freggel dan pikkerd op pikkie lijkt.
Het verschil tussen Pikkie en Pikkerd lijkt mij toch meer dan redelijk en de betekenis van de naam is ook nog eens totaal anders. Er is dus voldoende verschil.

Bij deze heb je duidelijk gemaakt dat jij Pikkerd niet bent en dat is dan duidelijk voor iedereen.
Wij doen er als zodanig niets aan, de namen lijken niet genoeg op elkaar om er iets aan te doen, dan lijkt me het verschil tussen fregge en freggel1 een veel gegrondere reden tot klagen.

Maar als je de userlijst gaat bekijken dan komen er best veel namen voor die op elkaar lijken.
Dat heeft ermee te maken dat er toch best veel mensen zijn die dezelfde naam gebruiken elders.
Maar als het nu echt veel op elkaar lijkt, bijv. Pikie en Pikkie, of freggel en freggel1 dan zijn we best bereid daar eventueel iets aan te doen.

Ja.. en als ik onze vriend Pikkerd eens flink de oren wil wassen is het gelijk een gesloten Topic ! .. Ik had nog wel een beetje in gedachten hoor .. Ik bedoel blijf van Pikkie en Twilight af .. anders heb je een probleem .. LOL ! .. By the way .. ik heb er nog wel 1 in gedachten als die zo doorgaat ..

Met groet ..

GH,
heeft zeker flink gestudeerd?

Wedden dat hij niet cum laude afgestuurd is!

Goka

Aan Bt het was geen klacht alleen een opmerking de beste brave man loopt wel mensen een beetje grof af te katten...
En daar wil ik niet mee geasosieerd worden vandaar even mijn mededeling...

Om verwarring in de toekomst te voorkomen, heb ik Dakhaas maar als naam 'gedeponeerd'.

Dus nu geen verwarring meer met Kerstkonijn, dacht ik zo. ;)

En... de signoff spreekt ook voor zich.

(Verdere postings weer gewoon als Kerstkonijn.)

wat een stel kinderen zeg....papa ze noemen mijn hier meneer..hahaha

mc _______+++++++

hiihiiiiiiiii

Pikkie: Ik zag het ook niet als een klacht, alleen schreef je dit erbij:
Ik ben geen mod ofzo maar ik hoop dat duck deze persoon even vriendelijk toespreekt..
En ik heb daarop gemeend een uitleg te moeten geven om welke reden precies wij niet desbetreffende zouden toespreken.

Indien hij echt grof is, dan is dat niet de bedoeling en gaan we dat in elk geval in de gaten houden.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan