Standaard staat die op onthouden.
Maar het is wel goed dat je het even erbij zegt, hij kan immers uitgezet worden en dit is inderdaad iets wat erbij hoort.
Zelf heb ik overigens ook een strange probleem. Ik heb dus ook dat vinkje staan van onthouden.
Nu heb ik een foldertje gemaakt op mijn desktop waarin een aantal snelkoppelingen staan naar programma's. Deze staan als "pictogrammen" er in opgeslagen.
In het begin had ik er geen last van, maar vanaf een bepaald moment, zonder dat ik iets speciaals gedaan of geinstalleerd had bij mijn weten, slaat de boel om en wordt niet alleen het venster als het mapje geopend wordt groter, maar is ook de weergave als "details" en niet meer als pictogrammen.
Zelfs in de verkenner staan sommige mappen dan wel weer op pictogramweergave, terwijl ik in de verkenner normaliter alles op details hebt staan.
Ik kan alles goed zetten, dan opnieuw opstarten zodat ie alles bewaart, maar dat helpt niet, soms sluit ik bijv. een programma of IE af, en zie je alle pictogrammen op de desktop refreshen en hups, staat het weer verkeerd zoals boven vermeld.
Soms doet ie dat ook zonder dat je wat van refreshen ziet.
Iemand misschien enig idee waardoor dit veroorzaakt zou kunnen worden en hoe ik dit geneuzel kan stoppen zodat XP blijft weergeven op de manier waar ik het wil en waar ik dat wil?
Dat is eigenlijk het enige wat me momenteel nog stoort aan xp, behalve dan nog dat in IE bij het opentrekken van een tweede venster dat vaak weer als groot uitgetrokken klein venster opent in plaats van ofwel een maximaal venster ofwel een kleiner klein venster, maar dat krijg ik wel weer opgelost.