extensie .mkv

L

lubas

Ik heb Harry Potter deel 3 de download. de extensie is echter niet .avi maar .mkv
Afspelen op de comp gaat niet, laat staan dat ik er een divx van maak.
Wat moet ik doen om van deze matroska-file een gewone avi-file te maken
lubas

Daar heb ik eventjes op gezocht voor je, en ik kwam hier uit.

1 en ander wordt hier uitgelegd hoe het zit met Matroska, zelf heb ik er eerlijk gezegd nog geen ervaringen mee.

Kijk maar of je er iets aan hebt. ;)

Succes.

Originally posted by freggel1
Daar heb ik eventjes op gezocht voor je, en ik kwam hier uit.

1 en ander wordt hier uitgelegd hoe het zit met Matroska, zelf heb ik er eerlijk gezegd nog geen ervaringen mee.

Kijk maar of je er iets aan hebt. ;)

Succes.

BEDANKT VOOR JE REACTIE. IK ZAL EENS KIJKEN OF IK ER WAT MEE KAN.

LUBAS

Lubas ik heb misschien nog wel iets voor je gevonden dat matroska af kan spelen.

ik heb het zelf intussen al gedownload voor het afspelen van ogg bestanden, en hiervoor werkt het perfect!

het schijnt ook mkv files weer te kunnen geven en te converteren.

Ik zou zeggen kijk hier maar eens, misschien heb je hier iets aan.;)

Originally posted by freggel1
Lubas ik heb misschien nog wel iets voor je gevonden dat matroska af kan spelen.

ik heb het zelf intussen al gedownload voor het afspelen van ogg bestanden, en hiervoor werkt het perfect!

het schijnt ook mkv files weer te kunnen geven en te converteren.

Ik zou zeggen kijk hier maar eens, misschien heb je hier iets aan.;)

Ik heb eens gekeken naar die site, maar volkgens mij betreft het hier alleen maar audio-files, geen video-files.
Of heb ik het mis
Lubas

Lubas, ik heb het even geprobeerd, ik had nog een film op schijf staan, en deze geprobeerd af te spelen, (rechtermuistoets, en dan afspelen met Jet audio) en dit ging bij mij goed.

Het was trouwens een mpeg bestand waar ik het mee geprobeerd heb. ;)

hoe ik er bij kom dat het mkv aan kan, ik heb dit op een ander forum gelezen, en via dat forum werd ik doorgelinkt naar deze player, dat forum is Bedrockplace, daar staat het.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan