F1 seizoen 2023

F1TVpro hier ook rechtstreeks op de Google-tv (Sony)
Wat @Tech zegt is wel een puntje, maar met een fijne firewall, in mijn geval een Draytek 3910, kun je de google-spionage aardig aan banden leggen..
 
Ik neem aan dat Olav Mol geen commentaar geeft bij F1 TV?
Gelukkig niet, maar F1 kijk ik al jaren met alleen het commentaar van Sky UK F1 die zitten er gelukkig wel tussen.
Firestick heb ik hier als back-up wanneer ik niet thuis ben heb ik um bij mij, thuis op Android TV ( en inderdaad op het simpelste mediakastje uit China draait het ook )
:LOL:
 
Ik neem aan dat Olav Mol geen commentaar geeft bij F1 TV?
Olav geeft commentaar via Grandprix radio. Op DAB+ te ontvangen maar ook via de website.
Er zit een mogelijkheid op om het commentaar in sync te zetten met het beeld van de aanbieders.
 
Olav geeft commentaar via Grandprix radio. Op DAB+ te ontvangen maar ook via de website.
Mol kan alleen maar weer " rechtstreeks" commentaar gaan geven als hij gecontracteerd wordt door de partij die de uitzendrechten in handen heeft voor NL is dit Viaplay ( vandaar het NL commentaar van Viaplay bij F1TV Pro )
 
Ik heb geen idee hoe Olav dit voor elkaar heeft gekregen. Wellicht heeft hij ergens een directe feed en geeft hij via die lijn verslag.
Op zich is iedereen vrij om verslaggeving te doen van datgene wat diegene ziet.
Jij en ik kunnen verslaan van wat wij op viaplay of F1TV zien. :)
Op een één of andere manier loopt het commentaar van Olav voor op datgene wat wij via de reguliere kanalen zien, dus ergens zal hij een bron hebben aangeboord.
 
Ik heb geen idee hoe Olav dit voor elkaar heeft gekregen. Wellicht heeft hij ergens een directe feed
Echt niet, hij geeft gewoon verslag van de F1 feed bij een uitzendgerechtigde ( anders kan ie wel inpakken met zijn mediabedrijf )
 
Ik gebruik gewoon multi-stalker van ziko een enigma2 plugin
Draaid hier op de 920 en de two als een speer.
En als backup kan ik ook nog via iphone en stbemuTV streamen via appletv op mijn beide lg tv.s

woutje
 
Voor de liefhebbers voor een legale oplossing:
52 euro per jaar!

 
Olav geeft commentaar via Grandprix radio.
Ja dat is me bekend, zo heb ik verleden jaar de meeste keren naar de race geluisterd. Maar ik dacht dat ze hem misschien dit jaar hier of daar hadden aangenomen. Gemiste kans mijns inziens dat dit niet gebeurt is.

Volgens mij kijkt hij live en niet via een feed.
Het blijkt namelijk dat hij de radiorechten heeft en wie weet zijn de radio verslaggevers ook ter plekke. Feit is in elk geval dat hij real-time verslag doet en dat zou dan ook wel verklaren waarom hij iets voor ligt op de genoemde zenders.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
F1TVpro hier ook rechtstreeks op de Google-tv (Sony)
Wat @Tech zegt is wel een puntje, maar met een fijne firewall, in mijn geval een Draytek 3910, kun je de google-spionage aardig aan banden leggen..
Probleem is dat de servers waarnaar android data verstuurd, hardcoded op IP in de software verweven zit en dus niet makkelijk op DNS is te blokkeren (mbv. bijv. PiHole), als je zoiets doet heb je in mijn optiek iets te verbergen en kom je er bij mij niet in.

Ik heb een abo op F1TV afgesloten, alleen al omdat ik het ViaPlee niet gun.
 
Dat klopt en daar hebben wij het al eens over gehad. ;) Maar de services waar de hardcoded DNS naar wijst, zijn in de firewall te blokkeren.
In het log staat exact welk apparaat waar naartoe een bezoekje brengt en dus kun je ongewenste servers blokken.

Overigens wel leuk om te weten dat wanneer je een doorsnee android of google telefoon aan zet, deze direct naar minimaal 1800 bedrijven data doorstuurt?

...en maar klagen dat android gebruikers zoveel data op hun abbo nodig hebben! Maar goed, dat ter zijde.
 
Gaat gelukkig niet 100% gebeuren. Het blijkt dat Olav de bui al zag hangen en nog net op tijd de Belgische radiorechten voor de F1 heeft kunnen kopen.
Hij kan nu niet via de NL site radio uitzenden, maar er zal geheid een mogelijkheid komen via een Belgisch online radiostation.

Viaplay kan dus nog minstens een jaar de boom in. :) Een dikke LEKKER PUH naar Viaplay! 🖕

 
Wat een waardeloze club dat Viaplay!
Ik hoop echt van harte dat Viaplay zichzelf in de vingers snijdt!
 
Gelukkig hebben we F1TV pro nog :giggle:
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Ik gebruik de budweiser plugin (Hier meer info) in mijn box en heb dus Viaplee via de kabel en geluid van F1 radio op mijn TV, ik hoop dat dat blijft werken en anders is het een kwestie van de url aanpassen naar de nieuwe.

Die Viaplee had beter kunnen toegeven dat hun commentaar ruk is in plaats van deze actie uit te voeren, zolang het station via internet te luisteren is, is er (gelukkig) niets tegen te doen.
 
Laatst bewerkt:
Een tweede commentaarkeuze bij de stream zou viaplay meer leden kunnen opleveren, maar nee, ego voert weer de boventoon..
 
Ik zit hier nog gebonden aan een jaar abonnement tot augustus, maar ga dus wel kijken. :biggrin:
 
Men kan ook een proef abo nemen op F1 TV, dan kan men 1 week gratis kijken en zo dus nog alle races van dit weekend gratis zien.
Ik ben benieuwd of ik het goed volgen kan met mijn abo. :biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan