F1 vermoedelijk terug bij Ziggo vanaf 2025 (als er niets tussen komt)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja stik. Ik was er al bang voor met die kut Talpa. :grrr:
Dat gedoe is volgens mij de enige oorzaak dat er roet in het eten is gegooid.

Misschien ook wel Liberty Media zelf. Want als ze het aan Ziggo verkochten zouden ze er geen winst op maken maar is het eerder een sigaar uit eigen doos.
Ze hebben nu de F1 die dus 99 euro per jaar kost. Dan nog Viaplay die gelijk maar even heeft aangekondigd dat er een tariefsverhoging naar 17,50 per maand gaat komen.
Logisch want die 45 miljoen moet wel opgebracht worden.

Tja het is niet anders, dan maar helaas naar F1 radio luisteren.
 
Ik snap 1 ding even niet?

Je kunt toch ook gewoon een abbonement nemen via F1tvpro?
Kost €11,90 pm.

Sky uk daarentegen is weer wat duurder maar daar zit dan Netflix bij. :unsure:
 
Je kunt toch ook gewoon een abbonement nemen via F1tvpro?
Ja en? Dat is ook gewoon veel te duur. Dan kun je beter 99 euro per jaar betalen dan 11,90 per maand. Dat F1tvpro stond er toch ook bij genoemd?

Ik kijk wel via Zwitserland of andere wijze gratis, dat werkt ook. ;)
 
Die kan je toch ook via de satelliet kijken?
 
Volgens mij is de Oostenrijkse versie gecodeerd.
 
Net even gekeken, Servus Duitsland is op de satelliet inderdaad ongecodeerd, Servus Oostenrijk is gecodeerd. Ik heb hier de SRF app op de firestick staan en kan zo met de vpn op Zwitserland naar de F1 kijken. Commentaar is niet geweldig maar ja dat is op viaplee ook niet best. Hier in ieder geval voorlopig geen Viaplee of F1tv pro abo meer, dat ze de prijs maar flink blijven verhogen, graven zo hun eigen graf.
 
Wat ik het meest bizarre vind is dat er kennelijk over de rug van alle F1 fans iets met Talpa is geregeld en er gelijk een prijsverhoging is aangekondigd, het is toch van de zotte dat je bijna €18 per maand mag gaan neertellen om alleen de F1 te kijken, voor de rest is het aanbod niet echt om over naar huis te schrijven.....
Tijdens de zomerstop betaal je dan een maand om vervolgens niets te kunnen kijken omdat er geen races gepland staan, dat is pas waar voor je geld.
Ik mag hopen dat ze beiden (Talpa en ViaPlee) in de stront mogen zakken maar dat is een utopie ;)
 
Ik hoop dat de kabelproviders dat SBS9 kanaal gaan blokkeren om te plagen.. :biggrin:
 
@Tech, en vergeet niet de races die je mist die op een tijdstip worden gereden dat een "normaal" mens ligt te slapen.
 
Op Sky worden deze races de gehele dag herhaald, dus dat sbs kanaal is voor de mensen die iets meer moeite doen totaal niet nodig..
 
Nu verkeert niet iedereen in de luxe Sky te kunnen bekijken, in elk geval werkt icam uitstekend met de develop builds van OpenPLi, tegenwoordig zit icam standaard in de 'gewone' en emu versie van oscam.

Daar bedoel ik niet de Radegast streamrelay optie mee maar de gewone streamrelay.
 
Met een Viaplay abonnement krijg je gratis F1 pro erbij, dus dan moet terug kijken geen probleem zijn.

Maar ik ga dergelijke bedragen ook niet betalen voor alleen F1 want de rest kijk ik niet. Maar alternatieven genoeg dus dat komt wel goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Ergens in de wandelgangen vernomen dat Viaplay de deal van 500 miljoen heeft gekregen omdat er overeenstemming is bereikt voor de rechten in 5 landen.
Maar er is nog geen bankgarantie overlegd dus is het nog niet helemaal zeker dat deze deal doorgaat.
.....er is nog hoop.. :)
 
de deal van 500 miljoen
Dat zou wat veel zijn. 5x45 miljoen is bij mij 225 miljoen, of max 250 miljoen zou het zijn naar ik vernam. Maar dat is alleen voor Nederland dacht ik.
Als ik het goed heb zou die Talpa deal ook heel gunstig uitpakken voor Viaplay om op die manier ook weer bekendheid te krijgen.
Als het 500 miljoen is en ze daarmee rechten in 5 landen krijgen dan zou dat goed kunnen. Die bankgarantie gaat er wel komen met C+ en Talpa achter zich ben ik bang.

Maar stiekem hou ik ook nog een klein beetje hoop, het is pas zeker als de officiële aankondiging er is.;)
 
Ik zie dat wel doorgaan met Viaplay, blijf lekker bij F1tv Pro ( was dit jaar nog 64,99 volgens jaar 95 ) ik vind het wel goed.
Viaplay komt er hier alleen maar in als ik het "gratis" krijg ( en commentaar kan wisselen van taal )
 
Viaplay is toch een gigantische faal? De cijfers lopen elk jaar flink terug en zelfs met een geldschieter als Talpa in de rug zullen banken toch wel twee keer achter hun oren moeten krabben.
Persoonlijk zou ik die bankgarantie nooit geven!
 
Viaplay blijft F1 uitzenden en verhoogd gelijk het abonnement in mei met 12.5%
 
DIT bericht wil eigenlijk meer zeggen dat de cijfertjes voor de bankgarantie worden opgepoetst en nog steeds niet 100% zeker is dat viaplay de rechten daadwerkelijk in handen gaat krijgen.
Doch zij werken er hard aan dus is de kans dat het viaplay gaat lukken vrij groot.

Mochten de banken meelezen: Laat viaplay vallen!!!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan