Fake providers Walbanger 3.5 ??

I

ilya

Tijdens het loggen met Walbanger krijg ik steeds, na enkel minuten, bij b.v. prov. 19 de bekende oranje balk.Tot nu toe( vanaf begin april) gebruikte ik geen fake providers en had ook geen enkel prbobleem met het emuleren.Begint het " feest " opnieuw !!

Ilya

 
zet ident 0019 maar boven aan je lijstje....

 
Tot nu toe geen succes.CD valt steeds weg , terwijl id 00 0C perfect blijft.Ik heb eerst 4 fake providers er tussen gezet.Ik klik er 4 aan,echter Walb. "onthoudt" er maar 1.CD 00 19 er achter ........en het beeld valt weer weg.Op mijn org MOSC doet alles perfect.Toen de tip van DRZ getracht in te voeren.Mijn eerste provider was Canal France,deze verwijdert (was de eerste provider na seca,te samen met canal 00 19.Toen alleereerst 00 19 aangemaakt.Wat schets mij verbazing Walb plaatste 00 19 onderaan.Gelukkig had ik een kopie.IK dacht toen slim te zijn om alle gegevens van Canal France te editten in die van 00 19, Het lukt bijna, Alle hex bytes zijn vervangen, echter de naam krijg ik niet aangepast in CD.Een tweetal vragen :

1. Hebben andere ook alleen problemen met het resetten .

2. Hoe krijg je dan vervolgens prov 00 19 bovenaan???

Ilya

 
Knippen en plakken in je kladblok!

De file Mguard te voorschijn toveren en bewerken maar.

Tip: Let op de bovenste regel!

 
DRZ, wat bedoel je met "Tip: Let op de bovenste regel!"

Bedoel je dat dit seca moet zijn of id 00 19??

Ilya

 
nee dat de volgorde moet beginnen met seca en dan can... hierdoor word ident 0019 als eerste in de lijst gezet.

 
Thanks, ik heb het zojuist uitgeprobeerd.Het werkt, geen uitval.De volgorde is eerst seca en dan als eerste 00 19.Eigenlijk verwonderlijk dat het zo werkt.

Ilya

 
Ik heb dit samen met Rob zitten uit puzzelen

Uiteindelijk werkt deze oplossing maar nadat hij diverse logs had bekeken (ook van Italie) was hij op het idee gekomen om de date buster er in te verwerken

Gewoon die aanvinken en klaar, werkt overigens op alle goldboxen uit welk land dan ook

Het verschuiven van de provider 19 naar de eerste plek werkt ook prima bij gebruik van wafers met oudere files er op die er niet goed mee overweg kunnen.

Hier een uitleg van hem waarom dit is

Consider this: you send your providers to the cam

-00:'S0CA' ident 0000

-01:'C+ FR0NCE' ident 0003

....08:'C+NL' ident 0019

OK,you start on C+NL you are getting correct ECM for entity 08

C1 3C 08 0E 29 etc...

then the cam asks C1 12 01 00 02(what is your entity 01?)

you reply 12 00 03 90 00 <-my provider 01 is 0003

C1 3C 01 0E 23 <-you start getting Entity 01 ECM while you

are on C+NL,strange isn't it? (remember C+NL is #08)

This kinda messing things up.

Grtz. Kees.

 
Knap werk! mag gezegd worden!

 
Ik ben het hier volledig mee eens.Dit belooft wat voor de toekomst.!

Ilya

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan