Faxen

sat4me2

Active member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
160
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
56
Hoe kan men bij een nokia 6150 faxen verzenden naar een fax op een vaste aansluiting? Ook berichten naar een e-mail adres versturen is mij nog niet gelukt. Ik vermoed dat er service nummers ingesteld moeten worden en dit provider afhankelijk is. Ik bel via KPN, waar vindt ik deze service nummers?

Groeten, Sat4me2.

 
Hmm, kzal het proberen om het kort uit te leggen over hoe je nou moet faxen met je Nokia.

Ga naar het menu Berichten en dan Berichten opties. Kies Set 2 en voer indien nodig het nummer van de berichtencentrale in (indien KPN: +31653131313 bij abo) en kies dan de optie om het bericht te verzenden als FAX.

Indien je nu een berichtje als fax wilt versturen moet je dus eerste een berichtje maken zoals je dat altijd doet bij een smsje ( is logisch ;) ) en kies dan ipv verzenden de optie Speciale Zending. Dan SET 2 en de optie Numeriek. Voer dan het Faxnummer in en whoppa, verzenden maar.

E-mailen werkt op dezelfde manier, kies dan bij SET 3 de optie berichten versturen als e-mail. De procedure die dan volgt is weer hetzelfde als bovenstaande.

Kweet niet of mail ook daadwerkelijk werkt. Daar heb ik nog geen ervaring mee.

Suc6

:tong: Greetz HurryBird :tong:

 
Bedankt hurryBird werkt perfect.

E-mail is me nog niet gelukt, hier wordt eerst het e-mailadres gevraagd en dan kun je kiezen uit nummeriek of alphanummeriek.Vervolgens moet je een nummer danwel een routeringsadres opgeven. Bij mijn vorige toestel een panasonic ook via kpn was alleen een email-adres voldoende.

Wie weet hier meer van.

Groeten, Sat4me2.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan