Ferrari F2002

Nou over Schumi zullen we het dan oneens blijven.

Over Ome Hakkinen, hij heeft ook wel eens vaker zijn best gedaan, maar niet iedereen spreekt een woord over de grens en het blijkt duidelijk dat het Engels van Hakkinen niet best is, dat ontken ik niet, feit is gewoon dat hij een uitstekend coureur is en dat is hetgene waar het om gaat. Language comes second.

Ik ken ook genoeg Nederlanders die hun eigen taal nog niet eens goed spreken, laat staan schrijven, dus elk woordje over de grens van een buitenlander vind ik al prima. Doch niet iedereen kan even goed zijn met taal, daar kun je niemand op afrekenen naar mijn mening.

Hakkinen rulez, wacht maar tot ie weer terug is komend jaar, althans..... als hij dan weer bij McLaren komt en als McLaren dan wel eindelijk haar zaakjes voor elkaar heeft.

Alleen... dan zitten we weer met dat "als" woordje, dus denkelijk kunnen we het best even afwachten.

Dat de Michelins het beste waren is overduidelijk uit de bus gekomen, er stond welgetelt maar 1 Bridgeston in de top10 en dat was dus niet omdat de band goed beter was dan de Michelin maar omdat de Ferrari sneller was.

Ben benieuwd naar de volgende races, alhoewel ik er vrijwel van overtuigt ben dat het dit jaar geen World Champion wordt voor MS.

 
@Black Tiger

Tijdje weggeweest druk druk druk maar heb het forum over formule 1 even door gelezen en ik moet zeggen shapo je hebt niet alleen jou, maar ook mijn mening over het hele gebeuren prima verwoord en deel geheel jou mening god wat mis ik Hakkinen in dit gebeuren ( onbevangen eerlijk en sportief) ik hoop dan ook vurig dat hij het volgend seizoen weer van de partij is, en Shumacher (Arrogant onsportief en nog lelijk ook)

een lesje leert, echt ik hoop dat hij weer terugkomt.

Mike the Bike veel plezier bij de volgende wedstrijd.

Oh ja ik vind het ook jammer dat Jos niet meer van de partij is.

Maar je ziet God straft onmiddelijk zie maar naar het Arrows team, heerlijk toch.

Nou de groeten aan allemaal en tot de volgende race,

Groeten fredje

 
Jah, die was ik bijna vergeten te vermelden in het topic, maar echt vergeten ben ik hem zeker niet.

Ik ben bijzonder kwaad op Arrows.

Jos heeft echt laten zien waar hij toe in staat was verleden jaar en de beperkingen lagen uitsluitend in de wagen.

Ook al waren de kwalificaties niet optimaal is het toch zo dat vrijwel alle starts gewoonweg super waren waardoor hij meteen die kwalificatieschade ruimschoots inhaalde, en daarnaast heeft hij ook echt geweldig gereden.

Ronduit asociaal dat ze hem zo lang aan het lijntje hebben gehouden terwijl hij speciaal gekozen had voor Arrows omdat alles zo goed ging en hij eigenlijk uit sociaalvoelendheid nog een jaar bij Arrows wou blijven om hun een plezier te doen.

Als die @$^(&(P$*! Walkinshit fatsoen had gehad, dan had ie hem eerder wat gezegd en hadden we Jos nu wellicht bij Toyota gehad... grmpfz. Ja ik hoop echt dat die volgend jaar ook weer van de partij zal zijn.

 
Bovendien had ik begrepen dat Jos ook nog een aanbod had gekregen om als testrijder bij Ferrari te rijden, maar dat hij dat moest afslaan omdat hij al onder contract stond bij Arrows.

En dat is natuurlijk zeer jammer ook omdat Barrichello er eigenlijk ook niet zoveel van bakt wat ik hem overigens niet gun want dat vind ik ook wel een sympatieke coureur, maar had dus wel een kansje geweest voor onze Jos om in een topauto terug tekomen in het circus. Maar ja we zullen het nooit weten.

Nou tot de volgende race maar weer.

groeten Fredje

 
Goed dat je weer bent Fredje! Ik dacht die verblijft met HAK een jaartje tussen de elanden in Finland. ;)

Grtz Mike

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan