Ff tot rust komen.

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.476
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
Ik neem een tijdje komplete rust , heb de afgelopen tijd teveel aan het hoofd gehad.
Mijn dochter in echtscheiding en tevens ontslagen dus veel op kinderen passen.

Mijn schoonzus plotseling overleden (hartstilstand) tijdens weekendje weg.
Wat mijn broer meegemaakt heeft is gewoon bizar, op verzoek van 112 moest hij haar alvast uit de camper dragen zodat ze haar daar beter eventueel konden reanimeren. Zie je het voor je je echtgenoot door de camper en smal deurtje dragen. Hartvescheurende verhalen.

Mijn hele gestel is van slag ontzettend moe slecht slapen, zeer veel spierpijn en zemuwpijn in been kan amper een eind lopen.
Het giert in mijn hoofd , zie alles steeds de revue passeren. Alles komt op me af. Kan niet goed relativeren.
Heb van HA ontspanningspillen voor 3 weken en dan hoop ik weer de draad te kunnen oppakken.

Dus ik ben echt toe aan complete rust.
Ik ben dus een tijdje afwezig.
Groet
 
Dat is heftig allemaal probeer je rust te nemen en beterschap.
 
Neem je tijd, denk vooral aan jezelf!

Beterschap.
 
Sterkte man, doe rustig aan, probeer te ontspannen en let goed op je gezondheid.

B.
 
Geloeiende zeg, dat is niet mis en dan ook nog allemaal tegelijkertijd.
Onvoorstelbaar.

Helemaal logisch dat je even een tijdje voor jezelf gaat nemen om tot rust te komen.
Dank voor de mededeling en beterschap maar met name ook veel sterkte gewenst de komende tijd!
 
The Matrix, neem je rust en probeer je gedachten zo nu en dan te verzetten. Alles komt meestal wel goed! :)
 
Zo de knetter, snap dat je tot jezelf wil komen!
Heel veel sterkte alles.
En zoals gezegd blijf praten en zodra het kan, ga leuke dingen doen!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan